האם בעלי עסקים עדיין צריכים פרזנטורים?
הווה ידוע כי חברה מסחרית אשר לה תקציב פרסום לרדיו או לטלוויזיה שוכרת בדרך כלל פרזנטורים, ברדיו זה קריינים מוכרים, או שחקנים עם קול טועם לתוכן הפרסום, בטלוויזיה זה יותר טלנטים (ידוענים) גידי גוב "בזק" או צביקה הדר "מכבי" ועוד הרבה מהחברה האלה משמשים כפרזנטורים לחברות עסקיות כול זה על מנת לקרב את הלקוח (הצופה) באמצעות הפרזנטור אל המוצר. לעומת זאת אנו גם יכולים למצוא אנשים או דמויות בלתי מוכרות כמו דודו מ"הום סנטר" או אראלה "ממפעל הפייס" שהם דמויות התואמות את אופי המוצר הנמכר והם נעשים שלא ע"י טלנטים (ידוענים)
כמי שנותן ייעוץ עסקי שיווקי אני רוצה לספר לפני עשור שחברה גדולה הייתה בבעלותי ואני שימשתי כמנכ"ל החברה הטמעתי את המושג הזה כי פרסום יכול להיות טוב גם אם מנכ"ל החברה עומד ב-פרונט והוא זה אשר מקריא את הפרסום מעל גלי האתר. הטמעה שחסכה הרבה מאד כסף והביאה פרי בשל לחברה.
מאותו זמן שהתחלתי את הפרסום בשיטה הזאת קמו להם עוד חברות אשר המנכלים או הבעלים שלהם הם אלה אשר מדברים או מציגים את מרכולתם ברדיו, על גבי העיתונות, ובטלוויזיה והאינטרנט.
הדוגמאות הטובות הם "גולן טלקום" שנמצאת היום בקו העליון של מובילי התחום הסלולרי בישראל (כן "גולן טלקום" האיש אם המבטא הצרפתי) או רשת האופטיקה "הלפרין" שמידת הזכירות למותג היא הכי גבוהה בתחומה ודוגמא נוספת זאת לבנת פורן אומנם עם גיבוי של גבי גזית אבל עדיין היא זו שמובילה את הקמפיין הפרסומי.
המשיכו והגדילו לעשות כך גם ראשי הערים כמו יונה יהב המזמין את אזרחי הארץ לחיפה, רוביק דנילוביץ ראש עירית באר שבע ועוד.
למעשה אנו מדברים כאן בשינוי קונספט אדיר בו בעלי חברות משתתפים ומעורבים בתוך תחומי השיווק והפרסום של החברה בקולם, במראם ובהתנהגותם. (לבנת פורן קיבלה דמות בארץ נהדרת) ואיזה פרסום יותר טוב מזה.
הלקוחות היום מחפשים את הטבעי, את האמיתי, את הדמות מאחורי המותג לטוב או לרע אך זו בדיוק המציאות של עולם השיווק והפרסום היום.
עולם הפרסום צריך להמציא את עצמו כול יום מחדש. ולכן הייעוץ העסקי שיווקי בא לעזור להשיג מטרה זאת