עסקים אופנה וכול מה שקשור

עסקים! אופנה.

האם עסקי האופנה בישראל תופסים תאוצה.

האם המותגים הישראלים בתחום האופנה אכן מחזיקים את שוק האופנה בארץ או שהמותגים הרבים שנכנסו לשוק האופנה בישראל הם אלה שמצעידים את המכירות בשוק הישראלי. 

אם לשפוט את כניסתה המטאורית של מותג האופנה האמריקאי GAP וקריסתה לאחר זמן לא ארוך, וזאת למרות ההצלחה המדהימה שיש למותג זה בארץ מוצאו דבר שמזכיר את ניסיון כניסתה של רשת הקפה STARBAX  והכישלון הצורב שבסגירתה, נבין, כי מותגי האופנה הזרים אכן אטרקטיביים  לקנייה שאנחנו בארצות מוצאם ופחות טובים שהם מגיעים אלינו, ארוזים באריזה אחרת, מתומחרים יותר יקר, ולא בדיוק מספקים את חווית הקניה של הישראלים ב-SELL המוצע להם בארצות המוצא. 

מי שעוקב אחרי ענף האופנה בישראל יכול לראות בראש רשימת המותגים המובילים שתי חברות "פוקס" ו-"קסטרו" כול אחת מהם פונה לכוון אחר, וכול אחת מהם ממקמת את עצמה לקהל יעד אחר. עם זה "פוקס" אז הוא המותג הנמכר ביותר בגלל המיקוד שלו לקהל המטרה, המבחר שלו והפתרון שהוא נותן לביגוד של המשפחה מהתינוק ועד הבוגר, אם זה בדרך הצגתו את מרכולתו בסניפי החברה, וכמובן המבצעים והמחירים שהוא מציע ללקוחותיו, מחירים סבירים אם אופנה עכשווית, מודרנית, עונתית, ואווררה. 

לעומת זאת אם נסתכל על השחקן השני הלוא הוא "קסטרו" כאן קהל המטרה נבחר בקפידה, תוך שהמותג שומר על נאמנות הלקוח ונותן מענה לצרכיו בתחום הלבוש היותר אופנתי או הספורט אלגנט שהוא מציע לבני ה-20+ עם קולקציות משתנות כול חלוף עונה, ובהחלט מביא אופנה ישראלית מושכת וסקסית לא פחות מכול מותגי האופנה שאנו מכירים בעולם כולו בקו הלבוש של המותג. "קסטרו" היא חדשנית, משדרת קו נכון לעולם האופנה הישראלי ובגלל זה הצלחתו כמותג ישראלי נכונה. 

מסתבר, או יותר נכון עולה מניתוח הנתונים של המותגים הישראלים ואלה המגיעים אלינו מבחוץ הוא שאופנה זה דבר שנקנה בארץ המקור שלו כמו ש-GAP לא הצליחה בישראל כך FOX סוגרת חנויות בבירות העולם האחרות. "מותג" טוב בארץ מוצאו לאזרח ולתייר. אנשים שנוסעים לחו"ל לא יקנו FOX כמו תיירים שמגיעים לכאן לא ירכשו GAP. 

התייחסתי במאמר זה לאופנה מקורית או למותגים מקוריים, לא התייחסתי כאן למותגים עולמיים כמו טומי, טימברלנד, נייק, אדידס ואחרים טובים. 

סוד הצלחתו של מותג בעולם האופנה, להתוות קו ברור ולהוביל אותו, לנגוע בלבבות הצעירים המובילים אופנה בכול העולם, להציג את המרכולת בסניפי הרשת תוך הדגשת מבצעים מתחלפים "אבל מבצעים" ולא שפעם היינו רגילים או עדיין בחנוניות הקניון אתה פוגש "סטנד" עלוב שעליו מופיע מבצע "מדנדל" כזה שממש לא בא לך החשק לרכוש. 

לשמחתי ה"מותגים" הישראלים המוזכרים עושים אופנה בגאווה.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן