מילים, מילים ועוד פעם מילים… לא נמאס לנו כול הקלישאות המוכרות בפנייה של הספקים אלינו כמו…לקוח יקר! נשמח לשרת אתכם" היועצים המקצועיים שלנו, האנשים שלנו עומדים לשירותכם, נשמח לראות אתכם, יחס אישי, יחס מקצועי, יחס אדיב, בוא לפגישת יעוץ חינם, רק אצלנו הלקוח בראש מעיינינו….ועוד ועוד ועוד…לצערי הספקים בישראל לא למדו את רזי השיווק והפניה ללקוחות האמתיים ומשתמשים עדיין בקלישאות שעברו חלפו להם מהעולם…כיועץ שיווקי ועסקי הפניות האלה רק מרחיקות את הלקוחות. כי הלקוח לא טיפש. והוא יודע שאת כספו אתה רוצה…ולכן פנייה כמו "יחס אישי ואדיב" לדוגמא. עובדת בדיוק הפוך למטרה שנאמרה…. אני לא עובד בשיטות המיושנות האלה…הפניות שלי ללקוחות שונות, אחרות, מדברות עם הלקוח ולא אל הלקוח….דורון עמית יועץ עסקי יועץ שיווקי
אימון עסקי
אתה יועץ עסקי? חשוב שתעיין במאמר זה
למה כל מנהיג עסקי צריך מאמן לצידו (קאוצר יועץ) מבוא בעולם העסקים הדינמי, שבו הקבוע היחיד הוא שינוי, לא ניתן להפריז בחשיבות שיש למדריך. הדבר