ככה צריך לפרסם את העסק

 טיפים והמלצות למי שהבין כי פרסום הוא חלק אינטגרלי מקיום העסק שלו בירושלים

הטיפים וההמלצות המובאות כאן הם לחם חוק בתחום הפרסום ויושמו אצל לקוחותינו בירושלים וברחבי הארץ.

לפני שנחלק את ניסיוננו אם קוראי המאמר חשוב להדגיש את החשיבות של הפרסום לעולם העסקים, השיווק והצרכנות. ללא פרסום הלקוחות הם עיוורים ביחס לעסקים. לקוח לא יודע על קיומו של עסק ולא משנה עם זה עסק יצרני, שיווקי, או כזה שנותן שירותים. עסק מעבר ללקוחות הקבועים שלו שמרביתם הגיעו אליו מפה לאוזן, או שבאקראי ראו את פרסומו במיקום אשר נמצא חייב את עולם הפרסום על מנת להגביר את תנועת הלקוחות בעיסוקו. עסק שלא מפרסם, הוא עסק שמאבד לקוחות בשתי אופנים: 1. לא קולט לקוחות במקום אלה שזנחו אותו. 2. לא קולט לקוחות חדשים פוטנציאלים שיגיעו אליו עקב הפרסום שעשה.

פרסום והכנה לפרסום לא צריך להיות יקר, יש היום צינורות פרסום עם עלויות נמוכות המתאימות לכול עסק ועסק, זאת ובפרט עם ההתפתחות הטכנולוגית בתחום הדפוס ושופרות הפרסום.

אז מה הם ההמלצות לפרסום נכון?

1.         מילים בפרסום הם "הסם החזק ביותר שהאנושות צורכת"

2.         קלישאה היא אמת שאיש אינו מאמין לה

3.         פרסום טוב הוא לקוח המקבל בהכנעה את הטוב שמשרד הפרסום יכול להוציא עבורו.

4.         אריה שורד שהוא אריה, ועכבר שורד שהוא מתנהג כמו עכבר, עסק שורד שהוא מכוון את הפרסום שלו לעסק שלו ולא הולך לפנטזיות של אנשי פרסום שמטרתם לקדם את עצמם

5.         החלומות והתקוות שלנו הם שהופכים את הפרסום של העסק שלנו לכסף.

6.         תספרו בפרסום את הסיפור הנהדר שכולו כולו שלכם.

7.         אל תהפוך את עצמך לאדם שהרוויח אלה לאדם בעל ערך.

8.         פרסום טוב לא בהכרח אומר הצלחה כמו שפרסום רע לא בהכרח אומר כשלון

9.         בפרסום יש גבול דק בין אומץ (פרובוקטיביות) לטיפשות, אם אתה מצליח לחמוק בלי פגע זה אומץ אם לא זה טיפשות.

10.       שבה את הדמיון ואז קח אותו לאן שאתה רוצה, אל המקום שאליו הפליג הדמיון פעמים רבות, הגוף בוודאי ילך, אנשים הולכים רק למקומות שבהם הדמיון שלהם כבר ביקר"

11.       שום פרסום בעל ערך או משקל לא יצמח מרצון חלקי, ממורך לב ומשאיפה משותקת.

12.       האשליה הקטלנית מכולן היא העמדה המקובעת, החיים הם תהליך של גדילה ותנועה, העמדה המקובעת הורגת את בעליה.

13.       דא למקד את המסר העיקרי שלך כפי שמכדו את הציור הציירים הגדולים של המאות הקודמות. הקובייה העליונה הימנית.

14.       מיומנות ובטחון עצמי הם כוח בלתי מנוצח, זכור זאת שאתה חושב על פרסום העסק שלך.

15.       ספר סיפור ללקוח שלך, אין עוד ספינה שתיקח אותנו למרחקים כדפיו של ספר.

16.       אין דבר המושך קהל כמו קהל.

17.       מפרסם טוב הוא זה שעושה טעות לומד ממנה ולא חוזר שוב.

 18.      אדם הנחשף לפרסום ומשוכנע בניגוד לרצונו עדיין אינו משוכנע.

19.       נסו משהו שעוד לא עשיתם 3 פעמים. בפעם הראשונה כדי להתגבר על הפחד, בפעם השנייה כדי ללמוד איך עושים זאת, בפעם השלישית כדי להחליט אם אתם אוהבים את זה או לא.

20.       תנו אמון בזיכרון הדי ולא בחזותי, האוזן זוכרת עוד זמן רב את מה שהעין שוכחת מייד.

21.       כשאתם עורכים לוח זמנים לשידור פרסומת. חפשו תכניות יומיות ולא שבועיות. תגיעו אולי לפחות אנשים בכול פעם אבל תשיגו את יתרונות החזרה…

וזה היה על קצה המזלג לאותם לקוחות שמבינים כי פרסום זה חובה לכול עסק או חברה.

פרסום מעבר לזה שמביא לקוחות חדשים הוא יותר שומר על הלקוחות הקיימים בזה שהוא מזכיר להם על קיומו של העסק, ונותן להם בטחון בהמשכיות הקשר עם העסק.

פרסום הוא לחם חוק לכול עסק ושעושים אותו נכון הוא נהפך למכרה של זהב.

רוצים לשמוע עוד על פרסום

054-8087706

www.hdp.co.il

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב twitter
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

רוצה להצליח עם יועץ עסקי
ייעוץ עסקי

רוצה להצליח עם יועץ עסקי? זאת הדרך

ניווט בשוק הישראלי: תפקידו המכריע של תקשורת מתמשכת בין יועץ ללקוח הקדמה בעולם העסקים הדינמי, ובמיוחד בגבולות הבלתי צפויים של השוק הישראלי, תפקידם של יועצי

הלוואת הסדר או חדלות פירעון
יועץ כלכלי

הלוואת הסדר או חדלות פירעון?

שהבנק מציע הלוואות הסדר שימו לב טוב ניווט התאוששות פיננסית לאחר מלחמה: מלכודות של הלוואות הסדר הקדמה בעקבות מלחמת חרבות הברזל, עבר הנוף הכלכלי שינוי

הלוואות לפתיחת עסק
יועץ כלכלי

האם צריך לקחת הלוואה לפתיחת עסק?

 האם לקחת הלוואה  לפתיחת עסק הלוואה לפתיחת עסק האם לקחת הלוואה או לא: ניווט החלטות פיננסיות עבור סטארט-אפים הקדמה יציאה להרפתקה עסקית חדשה היא מסע

יועץ ארגוני
ייעוץ ארגוני

לשיפור התהליכים קח לך יועץ ארגוני חיצוני

הערכת ההשקעה: האם שווה להעסיק יועץ ארגוני? הקדמה בעולם העסקים המשתנה במהירות של ימינו, חברות מחפשות כל העת דרכים לשפר את יעילותן התפעולית, לייעל תהליכים

מדריך למצגת עסקית מנצחת
אימון עסקי

מדריך לכתיבת מצגת עסקית מנצחת

איך מכינים מצגת? למשקיע, לבנק בניית מצגת מנצחת עבור בנקים ומשקיעים קדימון כאשר אתם יוצאים למסע לגיוס כספים עבור העסק או הפרויקט שלכם, המצגת שתכינו

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן