איך מושכים את תשומת לב הלקוח

דורון עמית קאוצר ללימוד שיטות מכירה המתאימות לתקופה ולמצב השורר היום בתחום השיווק והמכירות….הלקוח שלנו כבר שבע, הלקוח שלנו מקבל כול היום מסרים מכול כוון, מהרדיו, מהטלביזיה, מהאינטרנט,מהפלייר,משלטי החוצות,מהטלפון,מה-SMS, מכול מקום אפשרי…כול שיטות הפרסום באמצעי התקשורת החדשים מופעלים על הלקוח שלנו שצריך לעמוד ולבחור מה הוא רוכש, היכן הוא רוכש ומה הכי טוב לו לרכוש…..ואחרי כול זה. הלקוח שלנו שרוצה לרכוש משהו הולך למנוע החיפוש, מקליק את המילה, ולבסוף פונה או למודעות הממומנות בצד ימין של המסך או לאחד מבן ה-7 עסקים המופיעים בדף הראשון של מנוע החיפוש….הלקוח שלנו מקבל מיליון מסרים אבל מספיק חכם  ומנוסה לגשת אל מנוע החיפוש….אך גם שהלקוח פונה אל מנוע החיפוש נשאר אלמנט המכירה לבצע עבור הלקוח שהרי זה לא מספיק שהוא מקליק, ולא מספיק שהוא או משאיר את כתובותו או מתקשר בטלפון…המכירה עדיין לא בוצעה..ויש צורך לבצע אותה…ובכלל לקוח שכבר הגיע לרכישה…עם כוונה לרכישה אסור בתכלית האיסור לאבד אותו….השבוע ביקרתי בתחנה המרכזית בירושלים…בתוך התחנה יש אוטובוסים אליהם עולים נוסעים היודעים בדיוק את כוון נסיעתם…בחוץ עמדו נהגי מיניבוסים מוניות למינהם שגרונם נחנק מרוב השכנוע ללקוחות שיכנסו למוניתם ויסעו איתם למחוז חפצם….מצד אחד הלקוח הישראלי הולך לתחנה המרכזית מתוכנת לנסוע עם אוטובוס מס..ל…מצד שני החלטתו משתנה בעקבות שכנוע של סדרן מוניות המשווע לפרנסה ונוסע במונית שירות למקום חפצו….זהו מכירות…מכירות נעשות בידי אנשים, מכירות לא יכולות להעשות באמצעות מודעות פרסומת כאלה ואחרות או ע"י פעולה טבעית ומונוטונית של הלקוח הישראלי…ובכדי לדעת כיצד מבצעים מכירות למוחו של האדם…צריך ללמוד כיצד האדם חושב…בשביל זה יש מרצים למכירות, קורסים למכירות,סדנאות למכירות ושיטות מכירה שונות….רוצים לשמוע עוד – דורון עמית יועץ מכירות מקיים קורסים וסדנאות למכירות בקבוצות ואחד על אחד….

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן