אין עורערין כי האינטרנט הוא מדיית הפרסום הגבוהה ביותר שקיימת היום בעולם…ועוד יותר אין מילים להגדיר את הצמיחה הענקית בעולם הפרסום אותו תפש מנוע החיפוש גוגל ושותפיו…לצורך זה חייב כול לקוח להתארגן ולרכז את מירב מאמצי הפרסום שלו ויכולת הצגת המוצרים שלו בכלי הפרסום האדיר הזה….במאמר זה אני רוצה להביא בפניכם טיפים והמלצות כיצד לחדד את המסרים השיווקיים שלכם בתוך המאמרים הנכתבים על ידכם או על ידי גורם מקצועי שיעשה זאת עבורכם….גם כאן בגורם המקצועי אתם חייבים לבחור כותב שיכתוב רק עבורכם ולא יעתיק או ישכפל מאתרים אחרים כי ראשית מהלך כזה גוגל פוסלת ושנית זה פוגע בתדמית שלכם….הנה כמה נקודות חשובות במשא הכתיבה והפרסום שלכם לרווחתכם והצלחתכם….1.סלקו את המציאות בכתיבה שלכם ולעולם לא תצא מתחת ידכם יצירה לא מוצלחת…..2. יתכן שהם אכן ישימו לב למאמר שלך אם תעשה שימוש בגימיקים אבל חשוב לזכור הם אינם עומדים לחבב אותך בגלל זה……3. חשוב להיות פרובוקטיבים אבל חייבים להיות בטוחים שזה בא מהמוצר…אם בחרתה לשים במודעה שלך גבר עומד הפוך אסור לזה להיות רק מתוך רצון למשוך תשומת לב חייבת להיות לזה סיבה למשל עם המוצר שרציתה לכתוב עליו מונע נפילה של חפצים מהכיסים….4..המטרה איננה שיותר אנשים יכירו את המוצר שלך המטרה שיותר אנשים ירצו אותו ….5…ככה זה שאתה נעשה עבד לחוקים אתה עושה מה שכולם עושים כשאתה עושה מה שכולם עושים לעולם לא תמשוך תשומת לב….טיפים אלה חייבים להיות לכם קוראי המאמר אור לעיניים…כי עם טיפים אלה תוכלו לשכלל את הכתיבה שלכם ואו לקחת לכם כותב יצירתי שיכתוב עבורכם…דורון עמית כתיבה יצירתית לאתרי האינטרנט
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם