אני מבקש לתת לכם טיפים והמלצות לאחר שהקשבתי היום לאחד מתוכניות הרדיו העוסקות במחשבים ובעולם האינטרנט, באחד הרעיונות בתוכנית נאמר שם כי הדרך להכניס תוכן לאתר על מנת שאנשים יקראו את המאמרים או יתיחסו לאתר שלך זה בלעשות קופי פייסט על מאמר או סרטון ביו טיוב והופ האתר שלך מעניין….מאחר ואני עוסק בתחום השיווק, והנושא של אתר אינטרנט לעסק שלך הוא מראש מעייני מאחר ועולם האינטרנט והתוכן זה מה שיקדם את האתר שלך וזה מה שיצור את העניין באתר שלך….אני יודע שרק כתבות איכותיות, בלעדיות לאתר שלך, הם אלה שיוכלו לעניין את הלקוחות או הקוראים שלך על מנת שיוכלו להנות מהמידע שאתה מעביר להם….בעולם האינטרנט ובשפת גוגל היום כבר לא קיים כתבות "קופי פייסט" גוגל מוחקת מהאלגוריטים שלה את הכתבות שהיא מזהה פעמיים ולכן לא רק בגלל המדיניות של גוגל גם אתה כבעל עסק חייב שהמידע והכתבות שאתה מספק באתר שלך צריכות להיות שלך, עם תוכן שלך, עם הסברים שלך..ולא קופי של מישהו אחר….זכרו עולם האינטרנט מלא וגדוש ומי שלא מדבר בשפה של גוגל לא קיים שם…..דורון עמית יכתוב עבורך תוכן שיווקי, תוכן עניני, כתבות שיהיו רק שלך ושל העסק שלך וידברו על השטח בו אתה מתעסק למען הסיפוק המלא של הקוראים אותו…..אסור להיות רדוד, אני קורא כתבות באתרים ואני באמת נחרד…בליל של מילים חסרי נשמה ובשר…כתיבה בשביל לכתוב ותו לא….פעם גוגל אכלה את זה…היום גוגל בעדכון פנדה האחרון החליפה את הסויטש….דורון עמית כתיבה שיווקית, כתיבה יצירתית
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם