מבחינה גאוגרפית קריית מלאכי נמצאת ויושבת על צומת מרכזית מאד באזור הדרום בישראל. מי שמסתובב ברחבי העיר עדיין יכול לחוש עיר עם נגיעות של פעם, בנינים ישנים, ואוכלוסיה סוציאקונומית חלשה…אני יודע כי רמת החינוך בעיר היא מהגבוהה שיש והמוטיבציה של התושבים ותיקים כחדשים היא גבוהה גם כן. קריית מלאכי שלא כמו ערים אחרות בסדר גודל שלה השכילה לגייס מרכז מסחרי חדש, מבריק ונוצץ בפתחה הדרומי של העיר על צומת דרכים הומה…אך כפי שאנו מכירים שום דבר אינו קבוע ולדעתי כביש 6 אשר נפתח ישירות מהמרכז לכוון הדרום קריית גת ובאר שבע הוריד מנפח התנועה העוברת במרכז המסחרי ולכן מה שנבנה לאוכלוסיה יותר גדולה הפך להוות מטרה לאוכלוסיה מקומית ופירורי התנועה העוברת בכביש…במצב שכזה כיועץ עסקי הייתי הופך את המרכז המסחרי היחידי בעיר שנראה ממותג למרכז פעילות עסקית, בידורית, וגסטרונומית לתושבי קריית מלאכי והישובים הסובבים לה…כמובן לא הייתי פוגע בעסקים שבתוך העיר..אבל בעלי עסקים חייבים להבין ולהפנים על מנת לשרוד ולהצליח הם חייבים להתחדש, הם חייבים לעשות פעולות שיווקיות אפילו ברמות הקטנות ביותר על מנת למשוך את קהל הקונים חזרה אליהם…אני מודע לענקים שברשתות הגדולות אך אני גם יודע כיצד להפוך עסק כושל לעסק הישרדותי ומצליח…דורון עמית יועץ עסקי בקריית מלאכי
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם