פתרונות תקשורת בארגון

פתרונות תקשורת חסכוניים לעסקים

תשתית תקשורת הינה אחד הגורמים החיוניים להצלחה של כל בית עסק בעידן המודרני. ללא תשתית תקשורת מתאימה ותפורה לצרכיו של בית העסק אנשי מכירות לא יוכלו לדבר עם לקוחות פוטנציאליים, ישיבות הכוללות אנשים משני צידי העולם יחייבו אנשים לטוס מאתר לאתר ועבודה משותפת של שני אתרים מרוחקים תפגע באופן משמעותי, לקוחות יאבדו את סבלנותם בחדרי ההמתנה ויעברו למתחרים, ושיחות למרכזיות שירות יתארכו. עסקים רבים עוברים כיום למרכזיות IP, מרכזיות המספקות שירותים טכנולוגיים מתקדמים יותר מאשר מרכזיות טלפוניה מסורתיות, תוך חסכון ניכר בעלויות, במיוחד כאשר מדובר בעלויות השוטפות.

עלות ההקמה

  • תשתית – פריסת תשתית אחת (אינטרנט) במקום שתי תשתיות בדרך כלל – אינטרנט וטלפוניה קווית.
  • רכישת המרכזיה – קיימים פתרונות שונים המתאימים עבור חברות בעלות צרכים שונים. מחירי מרכזיות IP  עדיין יקר לעומת מרכזיות טלפוניה מסורתיות אולם הפערים כבר אינם גדולים והם הולכים ומצטמצמים במהירות. פתרון נוסף הוא מעבר למרכזיית ענן, שבה ניהול המרכזיה נעשה בשיטת מיקור החוץ ואין עלות רכישה כלל.
  • רכישת חומרה – עלות זולה יותר במרכזיותIP  אשר בתחומן מתקיימת תחרות פתוחה.
  • רכישת חומרת קצה – חומרת קצה (דוגמת טלפונים סלולריים) יכולה להתבצע בשיטת BYOD (Bring Your Own Device) בו העובדים רוכשים בעצמם את מכשירי הקצה והביטוחים עליהם ואילו העסק מספק החזר חודשי מסובסד לעובד באמצעות תלוש המשכורת. הבקרה על ההוצאות משתפרת וכן יכולת קביעת גבולות ההחזר החודשי.
  • רכישת ממירים דיגיטליים – בתי עסק בהם יש צורך בהצבת טלויזיות המשדרות תכנים, יכולים לעבור לממירי 'עידן פלוס'. עלות המעבר היא כ- 400 ₪ לכל טלויזיה (יש צורך בהתקנת ממיר נפרד לכל טלויזיה).

 עלויות תחזוקה

עלויות ההקמה, למעט נושא התשתית, זהות או לעתים אף יקרות יותר – אך חשיבה זו היא לטווח הקצר מאד בלבד. בגלל עלויות התקשורת הגבוהות, אשר יכולות להגיע גם לאלפי ועשרות אלפי שקלים מדי חודש, העלויות השוטפות הנמוכות אשר מאפיינות את פתרונות התקשורת החדשים מהווים ROI (החזר הוצאה) מהיר עבור השקעה ראשונית זו. למעשה, מדובר בהשקעה אשר יכולה להחזיר את עצמה בטווח של חודש עד חודשים ספורים בלבד.

  • שיחות בין אתרים – חסכון ניכר מאד בתחום זה ע"י חיבור אתרים מרוחקים ושלוחות מרוחקות למרכזייה אחת והורדת עלויות השיחה הפנים- עסקית לאפס.
  • שיחות לחו"ל – שימוש במספר מקומי בארץ היעד, ניתוב אוטומטי לערוץ הזול ביותר, וחיבור אינטרנטי ישיר לספקי תקשורת חו"ל הופכים את השיחות לחו"ל לאטרקטיביות במיוחד במרכזיות IP. רצוי לבצע את השיחות הבינ"ל מחו"ל באמצעות מגוון פתרונות מתקדמים כגון Call Back או Call Through דרך מרכזיה.
  • שיחות קוויות פנים ארציות – מלבד שירותי בזק השוק היום פתוח למפעילות פנים ארציות נוספות. התחרות הולידה תוכניות תשלום חליפיות בכל החברות המוזילות את העלות בשיטת הכל – כלול.
  • עלויות תכנים טלוויזיוניים – לאחר רכישה ראשונית של ממירי עידן פלוס, אין עלות חודשית כלל עבור צריכת תכנים טלוויזיוניים המשודרים באחת מרשתות הטלוויזיה הציבוריות (ערוץ 1, 33) וכן הערוצים המסחריים( ערוץ 2 וערוץ 10).
  • ניוד עובדים – יכול להתבצע מרחוק וללא עלויות נוספות של הקמת תשתית וכד'.

מעבר למרכזיות IP  ולממירי 'עידן פלוס' יכול להוזיל את עלויות התקשורת עבור בית העסק בשיעורים גבוהים, במיוחד לאחר השינויים האחרונים בתמחור הקישוריות ובביטול קנסות היציאה הגבוהים. עסקים אשר ישכילו לעבור למרכזיות IP, יזכו בנוסף על ההוזלה גם ביתרונות טכנולוגים משמעותיים אשר יגבירו את תפוקת העובדים ויעילותם בעסק.

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן