עסק חייב שיהיה לו מסר ברור לגבי המוצר שהוא מוכר…עסק חייב היום להבליט מסר אחד ולא מספר מסרים…לפעמים אנו נתקלים במודעות פרסומת בעיקר בעיתונות המקומית מודעות שנראות בדיוק כמו סלט ירקות…העיין שלנו כול כך מתבלבלת עד שאנו מהר הופכים את הדף לעמוד הבא…מסר של חברה מהווה את המוצר שלה..מדגיש את הבידול שלה, מחדד את הצורך של הצרכן לרכוש את המוצר…מסר חזק וברור הוא מפתח להצלחה של מכירה…ראו מה היה לנו בקיקה שני מסרים זול ויקר..שחור ולבן…אם זה זול אז משדרים זול…ואם יקר אז משדרים יקר…לעולם בשיווק ובמיתוג לא ניתן לשדרג שתי מסרים במסר אחד….וזה חלק מהבעייה של KIKA …ובכלל היום כאשר הצרכן הוא צרכן חכם, בודק, שואל, חשוף לפרסומות והצעות שיווקיות כאלה ואחרות..חייבים להעביר מסר אחד של שיווק….דבר אחד…לפעמים כיועץ שיווקי אני נתקל בחברות אשר מפרסמות בליל של מוצרים בפרסום אחד…ואני פונה אל החברות האלה ומדריך אותם…תנו פוקוס למוצר אחד…הלקוח יבין שאתם חנות רהיטים..אתם לא צריכים להראות לו את כול החנות במודעה, אם הראתם לו את כול החנות במודעה אז מדוע שיגיע לחנות לרכישה…רוצים להציג קולקציה של מוצרים בתחום שלכם..הכניסו זאת לאתר האינטרנט שלכם..וגם שם תהיו ברורים עם מסר אחד….מסר אחד יכול להביא לתשומת לב של הלקוח (זכרו יש לכם 3 שניות לעניין אותו) בליל של מסרים הוא יעביר את הדף וכול השקעת הפרסום שלכם ירדה לפח-דורון עמית יועץ שיווק בירושלים
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם