מילים, מילים ועוד פעם מילים… לא נמאס לנו כול הקלישאות המוכרות בפנייה של הספקים אלינו כמו…לקוח יקר! נשמח לשרת אתכם" היועצים המקצועיים שלנו, האנשים שלנו עומדים לשירותכם, נשמח לראות אתכם, יחס אישי, יחס מקצועי, יחס אדיב, בוא לפגישת יעוץ חינם, רק אצלנו הלקוח בראש מעיינינו….ועוד ועוד ועוד…לצערי הספקים בישראל לא למדו את רזי השיווק והפניה ללקוחות האמתיים ומשתמשים עדיין בקלישאות שעברו חלפו להם מהעולם…כיועץ שיווקי ועסקי הפניות האלה רק מרחיקות את הלקוחות. כי הלקוח לא טיפש. והוא יודע שאת כספו אתה רוצה…ולכן פנייה כמו "יחס אישי ואדיב" לדוגמא. עובדת בדיוק הפוך למטרה שנאמרה…. אני לא עובד בשיטות המיושנות האלה…הפניות שלי ללקוחות שונות, אחרות, מדברות עם הלקוח ולא אל הלקוח….דורון עמית יועץ עסקי יועץ שיווקי
שיווק ופרסום
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם