כיצד תבטח את עצמך בעסק

אנו חייבים לדאוג לביטוחים האישיים שלנו

על כול מקרה שלא יבוא בעלי עסקים, בעלי עסקים שמשמשים מנכלים בחברות שלהם…אף אחד לא ידאג לכם אם לא תדאגו לעצמכם.

קובץ המלצות ליום שאחרי בנושא ביטוחים, ביטוח אישי.

אני נתקל בבעלי העסקים במהלך העבודה שלי בעסקים או בחברות שנושא הביטוחים האישיים שלהם בכלל לא עומד על הפרק, אז נכון שיש להם ביטוח כאן ואולי ביטוח מנהלים שם אבל בין הצורך למציאות המרחק רב.

כעובדה, במקרה של קריסה, בעלי החברה לא זכאים לתמיכה או תשלום מהמוסד לביטוח לאומי. בדיוק כמו שהם לא זכאים לדמי אבטלה בדיוק כמו העובדים שלהם. כך שעצמאים ששלמו עשרות עם לא מאות אלפי שקלים למוסד לביטוח לאומי במהלך חייהם. לא זכאים מהם לכלום מבחינת קריסת העסק, פיצויים, או דמי אבטלה.

המקרה היחידי בו מכסה הביטוח הלאומי הינו במקרה של נכות, או קצבת שארית הכנסה, או פנסיה, וגם כן לאחר מלחמה מתישה, כואבת ומשפילה. (הסטטיסטיקה אומרת כי 5% מהפונים למוסד לביטוח לאומי לקבלת קצבה כלשהי משקרים) אני בהחלט מאמין לנתון הזה אבל בגלל 5% של "רמאים" סובלים 95% מהפונים למוסד לביטוח לאומי (בישראל כול אדם הוא בחזקת "גנב" אלה אם הוא הוכיח אחרת) בארצות הברית של אמריקה בגלל חוקה מסודרת כול אזרח הוא ישר אלה עם נתפס כפושע ואז כול מוסדות הממשל לא נותנים בו אמון וחייו נהיים קשים יותר) אבל אנחנו לא באמריקה ואנחנו נצטרך להיאבק במוסד המסורבל הזה כול ימי חיינו, והלוואי שלא.

בכלל, אני לא רואה התאמה של המוסד לביטוח לאומי לאקלים הכלכלי הקיים בישראל, ולסדרות פשיטת הרגל של חברות ועצמאים הנובעים עקב המצב ולא בגלל ש"החליטו לגנוב כסף מהעסק שלהם ולהשאיר את הנושים שלהם ללא כלום" שלא כמו במערכת האכיפה ההוצל"פ שמבחינה בין התקופה של פעם למצב היום בו היא מתאימה את חוקי ההוצאה לפועל ברוח התקופה, המוסד לביטוח לאומי נשאר היכן שהוא ורק יודע להוציא פרסומים עד כמה שהביטוח הלאומי שלך ובשבילך, רובנו קראנו את סדרת הכתבות ב-7 ימים על התנהלות המוסד לביטוח לאומי, ונרצה או לא נרצה הם נכונות ואמיתיות ומשקפות את המציאות המרה של אזרחי המדינה והנזקקים לסעד זה.

לפיכך, ידאג לו בעל העסק לפוליסה מתאימה מאחת מחברות הביטוח בישראל שיבטיחו אותו בשעת צרה (שלא תחשבו שפה המהלכים יותר קלים-גם כאן מתנהלות בבתי המשפט בארץ אלפי תביעות מול חברות ביטוח שפשוט נמנעות מלשלם. חברת הביטוח הישראלית קודם אומרת לא…אחר כך קובעת סכום שבכלל לא מתקרב לסכום התביעה וזאת מתוך תובנה שתמיד אפשר להגיע לפשרה אחרי התביעה בבית המשפט.

אני רואה את כול אותם מבוטחים, יושבים במשרדי עורכי הדין, מוציאים מתיקם ערמה של מסמכים, עורכי הדין גובים כספים, הולכים לבתי משפט ובסוף ביום הדיון נכנסים לשופט וזה האחרון אומר בתרועה "אני מציעה לכם להגיע לפשרה כי אחרת אני אפסוק לכאן או לכאן ומפנה את מבטו לעבר אותו מבוטח מסכן שבסך הכול שילם ביטוח כול חייו כי ידע שבשעת צרה יעמוד לזכותו תנאי הפוליסה"

זהו המצב הסוציאלי לבעלי עסקים ובעלי חברות. לעובדים שכירים רגילים המצב שונה במוסד לביטוח לאומי אך דומה בחברות הביטוח הפרטיות.

לכן הצעתי לכם בעלי העסקים, שאתם חותמים על ביטוחים פרטיים, תנו לעורך הדין שלכם למחוק כמה סעיפים מקפחים בחוזה האחיד הזה שנקרא פוליסת ביטוח. כי סוכני הביטוח וחברות הביטוח לא מראות לכם את ערמת התביעות מול חברות הביטוח שהם מייצגים, בגינם הם מקבלים עמלות, טיולים לחו"ל, מתנות וכ"ד.

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

אנא דאגו לעצמכם. כי אף אחד לא ידאג לכם.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

מנטור
אימון עסקי

אתה יועץ עסקי? חשוב שתעיין במאמר זה

למה כל מנהיג עסקי צריך מאמן לצידו (קאוצר יועץ) מבוא בעולם העסקים הדינמי, שבו הקבוע היחיד הוא שינוי, לא ניתן להפריז בחשיבות שיש למדריך. הדבר

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן