ממעוף הציפור תחום השיווק היום בישראל בפרט ובעולם בכלל מקבל תפנית וזוית חדה א. בגלל ריבוי העסקים, השירותים, וההיצע הענק פר נפש בישראל. ב. בגלל אוכולוסיה קבועה שלא משתנה או גודלת, ג. שווקים מקוצרים קרי אין אנו מסוגלים לשווק למדינות השכנות לנו וכול תחום היצוא שייך למספר מצומצם של סך הכול חברות במשק הישראלי (חברות גדולות חברות קטנות) מה שמותיר אותנו כאן בישראל עם שוק קטן, גבולי, ולא צומח…ואז השאלה הנשאלת איך משווקים, כיצד מתקדמים…מה שברור שההיצע בכול תחום כול כך גבוהה הקושי לשבות את ליבו של הצרכן הופך להיות משימה בלתי אפשרית…הגם שלקוח רוכש היות אצל לקוח X מחר לפני החלטה על רכישה יגלוש ב-GOOGEL וינסה קודם כול להתעדכן במוצר חדש או במחירים יותר זולים (שהרי הלקוחות כבר הפנימו בשביל לשרוד הם חייבים לרכוש בזול) אז איך בכול זאת יוצרים בידול במוצר, בשירות, בידול אשר ייתן יתרון לספק או המשווק…יש עסקים שיוצרים את הבידול באמצעות מחיר..מבחינתם הורדת מחיר הרי היא כבידול המוצר או השירות שלהם…אך מאחר ואנו כבר יודעים כי כול החיתוכים נעשו במחירים ירידה נוספת של מחירים יכולה לרסק לחלוטין חברה או עסק גדול כקטן…נקח לדוגמא את רשתות הספרים שיוצרים תחרות מצוינת לצרכן אך גרוע למשווק ולסופר..והדרך מהמקום שהם לקחו את התחרות בינהם היא רק מצב בו ישאר רק ספק אחד…זה בדיוק כמו בתוכנית של השרדות…האחד מחכה עד שהשני יפול ואז הוא לוקח את כול הקופה…כיועץ עסקי אני מתנגד לתחרות של הורדת מחיר כי אני טוען שאפשר לבדל עסקים גם ללא הצורך להוריד מחירים ויש הרבה דברים לעשות זאת…לדעתי עסק או חברה היום חייבת לשכור יועץ שיווקי חיצוני..לא יועץ שיווקי בתוך המערכת אלה גורם חיצוני שיראה תמונה מפרספקטיבה אחרת כלפי העסק, ניהול השיווק שלו והמכירות שהוא מבצע…עסק שיעסיק יועץ שיווקי יוכל לכול הפחות לצעוד מספר צעדים קדימה לעבר הגברת המכירות שלו…
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם