הנתונים המתפרסמים בנושא תוצאות הפרסום ברשת פייסבוק אותי כיועץ עסקי במרכז זה לא מפתיע…מה שנבנה מראש כרשת חברתית ..היא רשת חברתית…אתם יודעים אני גם לא יודע אם היא רשת חברתית…אני יודע מניסיון אישי שלי שהיו לי דפים עם 2600 חברים בכול דף..לעולם לא קראתי פרסומים של אחרים ואני מאמין שאף אחד לא קרא פוסטים שאני כתבתי…מעבר לזה אני לא זוכר שאי פעם בכלל התיחסתי לפרסום בפייסבוק והנתונים הבאים שהתפרסמו ב-דהמרקר רק מאוששים את מה שידעתי כיועץ עסקי ושיווקי…80% ממשתמשי הפייסבוק מעולם לא רכשו מוצר או שירות כתוצאה מפרסום ברשת החברתית (וזה נתון מדהים 80% ) זוכרים מה שווי השוק של פייסבוק? נתונים נוספים מראים כי 34% מבלים פחות זמן ממה שבילו לפני חצי שנה…לדעתי הבועה של פייסבוק הולכת להתפורר..כנראה שלא בכדי החליט צוקרברג להכניס את פייסבוק לבורסה..כנראה שהוא הבין שכול הבום הזה שנקרא פייסבוק הולך ומאבד את עניין הציבור בו..כי חברים זה לא חברים, ופרסום זה לא פרסום…וכול ה"בום" כאן מתרסק…כיועץ עסקי ושיווקי כבר לפני שנתיים יעצתי ללקוחותי לא לבזבז כסף על פרסום בפיסבוק וגם לא לבנות על מכירות או עסקים שיכולים להתנהל מהפייסבוק…לא יהיה ניתן לברוח מפרסום ב-GOOGEL או במדיות אחרות ולא להיות ברי ציפיות מפייסבוק….דורון עמית יועץ עסקי יועץ שיווקי
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם