בשביל מה אנו צריכים הלוואות

קשה לנו כבני אדם להתמודד מול כסף.

קשה לנו כבני אדם לראות כסף שמוצע לנו ולא לקחת!

כמה פעמים הבנקאי שלכם אמר לכם קחו הלוואה, קחו כרטיס אשראי, אתם אולי חשבתם שהוא עושה לכם טובה, ומיהרתם לקחת, אבל הוא ידע שהוא קיבל פקודה במחשב "לתת לכם הלוואה" או "להנפיק לכם כרטיס אשראי" וזה באמת לא משנה אם אתם צריכים את הכסף או לא החשיבה האנושית שלכם אומרת לכם "נותנים לכם, קחו! ואתם לוקחים, למרות שלא בדקתם כמה הלוואות כבר יש לכם, ולמרות שלא בדקתם אם בכלל יש לכם את היכולת להחזיר את ההלוואה, או לא בדקתם אם בעסק שלכם רווח חשבונאי שיכול להחזיר את ההלוואות, ונכון שלא בדקתם הרבה דברים! 

כסף מעוור עיני צדיקים

כסף מעוור בני אנוש,

הרגיעות הנפשית באותו רגע שהכסף נכנס לכיס היא אורגזמה זמנית, ומי לא נהנה מאורגזמה.

ואז ככה בכיף גדול, באים לאישה, זורקים לה את כרטיס האשראי ואומרים לה "זה בשבילך" אבל בבקשה תזהרי לא לבזבז. והיא מבזבזת אחרת למה נתנו לה את הכרטיס.

ועדיין אתם לא יודעים אם אתם מרוויחים מספיק בכדי להחזיר את ההלוואות, אתם מנחשים שאתם מרוויחים כי אתם עובדים מבוקר עד לילה, ואתם יודעים שמכרתם היום יפה (באשראי של 120 יום) ואתם יודעים שצריך להיכנס לכם כסף מהוויזות, מתשלומי לקוחות, ואתם מרוויחים! ובאמת יכול להיות שאתם צודקים, או צודקים למחצה. הכסף שנתן הבנק כבר נבלע בחשבון, הפסד חשבונאי שהוביל להפסד תזרימי הגדיל שוב את היתרה בחשבון העובר ושב, וה-15 לחודש הגיע והתשלומים מכרטיס הוויזה יורדים מהחשבון ומשאירים אותו הרבה יותר רחוק ממה שהיה קודם. וכך קמה לה עוד מוטציה גדולה שגרמה לבנק לצחוק ולכם לבכות שהרי אמרנו מי שיש לו חוב גדול לבנק.. הבנק דואג, ומי שיש לו חוב קטן לבנק בעל העסק דואג! וכך חוזר חלילה. 

זה התחיל בשנת 1800 כאשר הבעלים של בנק קטן ראה שהוא לא מרוויח יפה מהפיקדונות של התושבים אז הוא החליט למכור להם הלוואות, הבנק הזה הפך להיות הבנק הכי גדול בעולם ואחריו הלכו שאר הבנקים שניפחו אותנו עם סיליקון של הלוואות וכספים. אז תגידו אבל, אי אפשר לחיות בלי כסף מהבנק, נכון אתם צודקים, כאשר לוקחים מהבנק כסף לפיתוח העסק, ליסינג וכ"ד הבנק מצוין, אבל שעובדים ועדיין ממשיכים לקחת כסף מהבנק "משהו כאן מסריח" 

אין לאן לברוח, תוכנת עסקית כזאת ותוכנית אחרת, עסק זה ניהול שיווק ומכירות ולא שום דבר אחר, ניירת, אקסלים, תוכניות גרנדיוזיות, מודלים כלכליים זה בכדי לשלוח את הנייר שהם מודפסים עליו לגן של הילדים שיצירו בצד האחורי. 

תהיו רציניים, ולפני שאתם מתבקשים לתוכנית עסקית בכדי לקבל מימון תשקלו זאת שוב, האם זה הישרדות, או עדיף עכשיו מאשר אחר כך.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן