איך מרכיבים את תמהיל השיווק והמכירות

דורון עמית יועץ שיווק…חשוב לי ללמד אותכם במאמר הזה ולהעניק לכם טיפה מיסודות החשיבה בשיווק אסטרטגי…כפי שכבר הסברתי במאמרים קודמים גם בנושא השיווק וגם בנושא המכירות על מנת ליצור אסטרטגיה שיווקית  נכונה עליך לקחת את כול הפרמטרים של המוצר שלך, מה הוא יכול לעשות טוב ללקוח שלך, ומצב המתחרים שלך ובאיזה שטח אתה מתחרה…במקרה שלפננו שהוא אחד מלקוחותינו מדובר על מכון לשמיעה אשר היה קיים 20 שנה  כאשר האסטרטגיה השיווקית שלו היתה קליטת לקוחות הנשלחים לו ע"י 3 ארגונים גדולים הלא הם קופות החולים…כאשר קיבלנו את הלקוח יצרנו אסטרטגיה שונה בתכלית השינוי לאסטרטגיה שהיתה נהוגה…מה שלמעשה עשינו לקחנו את נקודת השבר של הלקוח במקרה הזה נקודת השבר היתה 1. מחיר מאד גבוהה למכשיר שמיעה. 2. לאור חוק חדש לו זכאי כול אדם מעל 65 שנה לקבל החזר כספי על מכיר המכשיר שצרך אך זאת רק לאחר ביוקרטיה קשה ומסובכת 3. שוק רווי מלא בשרלטנים שרק גרמו חוסר אמון ללקויי השמיעה במכוני השמיעה. מאחר והלקוח שלנו לעולם לא פרסם במדיה  ולא היה לו תקציב פרסום החלטנו לקחת אותו בתקציב פרסום נמוך אבל שיתאים לנעליו וגם ישא פרי למאמציו…יצרנו אסטרטגיה ראשית במציאת פרזנטור למכון…וכך עשינו..ולאחר מכן הוצאנו בתקציב זהום עלונים כאשר המסר הוא ברור חד וחלק….בוא אלינו למכון, תבדק, יותאם לך מכשיר, תקבל את הנחות הקופה וצתא עם מכשיר שמיעה ביד….בדרך זאת יצרנו ללקוח אמון במכון הותיק שלנו,  הימנעות מהצורך לעבור את כול הביוקרטיה לקבלת ההחזר…דבר שהיווה למבוגרים מעל גיל 65 שיברון רב..ומכשיר שמיעה איכותי עם בית של 20 שנה…בכיס…..כמובן שהמבצע סחף הצלחה רבה והמשכנו להדפיס עלונים נוספים…ובסך הכול בעלות נמוכה יצרנו מהפכה  ברוחיות יפה למכון השמיעה…הגושפנקא לנכונות הפעולה שנקטנו זה עמדתם של הנהלת  אחת הקופות שהתריע בפנינו כי נפסיק את הפרסום….כאן ידענו שניצחנו….אחיי ואחיותי שיווק ופרסום זה לא מדע מדויק…זה הגיון, דמיון, יצירתיות והכי חשוב החלטה נכונה….דורון עמית יועץ שיוו, יועצי שיווק

www.doronamit.co.il

doron@doronamit

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן