מה עדיף לקדם בגוגל

חברת דורונט החברה הגדולה בישראל לקידום אתרים עומדת לפטר 30 עובדים

החברה טוענת כי מצוקת האשראי של לקוחותיה היא הגורם לפיטורים בין עובדי החברה.

יכול מאד להיות שזה המצב, שבאמת לקוחות לא משלמים, אבל לא בגלל הסיבה הזאת אני כותב את המאמר הזה.

הסיבה שאני כותב את המאמר הזה היא להכניס חשיבה שונה בקרב מיליוני הלקוחות אשר מודעים לשתי צינורות פרסום במנוע החיפוש GOOGEL האחד קידום אורגני, אלה תוצאות החיפוש המופיעות לא במיקום של הפרסום, והמימון בשיטת ה-PPC תשלום לפי הקלקה הממוקמת במיקום העליון של דף החיפוש או מצדו הימני (בגרסה העברית)

כאשר אנו מנהלים קמפיין של פרסום בשיטת ה-PPC אנו קובעים את נוסח המודעה, גם בכותרת וגם בשתי השורות הניתנות לנו ולמעשה אנו יכולים ליצור הנעה לפעולה בעקבות המסר הפרסומי שאנו רוצים ואפילו לקבוע דף נחיתה ייעודי שיוביל את הלקוח לקנייה או להתעניינות במוצר או בשירות שאנו רוצים לשווק.

 לעומת זאת בקידום האורגני, מקדמי האתרים מקדמים את מילות המפתח (הסיווג) בצורה אורגנית כאשר אין להם שליטה כלל ועיקר מה תהיה הכותרת (יהיו מקדמי אתרים אשר יצהירו כי לפי האינדקס בסרגלי מנוע החיפוש כך גם תופיע המודעה של האתר המקודם אורגני) למרות זאת GOOGEL היא זאת שקובעת את הכותרת במנוע החיפוש בקידום האורגני.

אם כך היכן הבעיה?

כל מקדם אתרים יודע כי בשנתיים האחרונות GOOGEL עורכת מהפכה במנוע החיפוש שלה, היא אינה רוצה להיות "דפי זהב" של הדור, ובתוצאות האורגניות שלה יופיעו חברות עם פרסומות, המודל העסקי שלה והצהרת הכוונות שלה מול המשתמשים במנוע החיפוש שלה היא ליצור חווית משתמש אשר עונה מענה מידי לבקשתו של הלקוח קרי המקליק את השאלה. מאחר ובמקומות האורגנים GOOGEL לא מקבלת תשלום עליהם, אזי יש לה את כול הלגיטימציה ליצור איזה כותרות שהיא רוצה ובצדק, אם יש שאילתה לגבי "יועץ עסקי" היא תכתיר איזה אתר עם תוכן ייתן את המענה ללקוח, תיצור כותרת מתאימה, ותזרוק לאוויר הדפים המונפשים במנוע החיפוש שלה.

מ-כאן צריך לבוא החשש של הלקוח המשלם אלפי שקלים עבור קידום אורגני, כי ברגע ש-GOOGEL תחליט איזה כותרת לתת לאתר, או יותר מזה ברגע ש-GOOGEL תשנה שוב מדיניות, כל ההשקעה שהושקעה בקידום האתר אורגני תרד לטמיון, וחבל על הכסף.

אנחנו יודעים, שדפים אורגנים לא עושים את הבאזז, מה שעושה את הבאזז היא אותה מודעה ממומנת או תהליך של שיווק מחדש ב-GOOGEL. הם אלה המודעות הבטוחות, המניעות לפעולה, וזה למעשה היתרון של עלות תועלת תמורה מלאה לתשלום בתוכנית הפרסום של ADWORDS של GOOGEL.

כאשר מקדם האתרים ישכנע אותכם לכאן או לכאן אנא השתמשו עם השכל שהערתי כאן בכתבה

קראו עוד על שיווק מחדש REMARKETING ב-GOOGEL

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן