יועץ עסקי דורון עמית…המאמר הזה אשר בו אני נותן לכם טיפים ועצות כיצד לנהוג חשוב שתקראו אותו בעיון כי בסך הכול הוא מדבר על כול אחד מאיתנו…..האם אתם שמים לב בשנים האחרונות שכול בעלי החברות הגדולות, הטיקונים, שופרסל, רמי לוי ועוד רבים אחרים…מועלים רוב הזמן לתקשורת ומתרברבים, אני ככה, והעסק שלי יהיה ככה, ואני יהיה לםני כולם, ואני אשבור את השוק, ואף אחד לא יוכל לי…בקיצור בליל של הצהרות כאלה ואחרות שחוץ מאשר תרגיל ביחסי ציבור אני לא רואה לו כול ייתרון…מהיכן כול זה מתחיל…הרי לפני עשורים מי ידע בכלל מי הבעלים של שטראוס, של תנובה, של אוסם ואחרים…כול זה עלה בעשור האחרון שמכונות משרדי יחסי הציבור התחילו לעבוד בייתר שאת והתרבו (כמו בכול עסק וסקטור עסקי במדינת ישראל) משרדי יחסי הציבור שתפקידם להתחנף לעיתונאים ולזרוק להם קומוניקטים (ידיעות) אם הם נכונות או לא זה לא משנה כי מה שמשנה שהטיקון או בעל החברה יהיה בתקשורת ויוכל לנאום את המשנה שלו ואת דבריו….מי זוכר ומי סופר מה הוא אמר מה הוא הבטיח….הכול אורבע פורחה…..שזה בסך הכול מערכת יחסים בין משרדי יחסי ציבור לבין עיתונאים או עורכים של עיתונים רדיו וטלביזיה….צריך קצת לשמור על תרבות השתיקה..לא הכול חייב להיות גלוי….אפשר לנהל חברות וארגונים גם מבלי להשתחצן בתקשורת…תקשורת מלבה יצרים, מחפשת כותרות ומושכת את בעל העסק אותך לדבר "שטויות" הלקוחות לא אוהבים מלחמות..הכניסו להם בראש שזה טוב…אבל זה רע…אפשר לנהל תרבות פרסום ויחסי ציבור ברמה החיובית שבונשא…דורון עמית יועץ עסקי
ק