כמו כול אחרי חג גם אחרי חג הפסח העתיד לא מזהיר לנו פנים…גם כך לפני חג הפסח התלוננו בעלי העסקים הקטנים על ירידה דרסטית בקניות. אני יכול לספר לכם על רוכל שפותח דוכן כול שנה ברחבת המשביר לצרכן בירושלים ואילו השנה הוא לא מכר 20% ממה שהציע למכירה…אלה שכן מכרו…היו הרשתות הגדולות אשר את מרכולתם מילאו הלקוחות רק לקראת החג ולא קניות מוקדמות כפי שהיה נהוג כול שנה….ובכול זאת השאלה מה יהיה אחרי החג…כיצד ימשיכו וישרדו אותם בעלי עסקים קטנים בינוניים ואחרים בשוק כול כך רווי ובכוח קניה הולך ונחלש של הצרכן הישראלי….האם יעוץ עסקי או שיווקי יכול לעזור לאותם בעלי עסקים..את זה נראה בהמשך
שיווק ופרסום
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם