כול כך הרבה מיליארדים של דולרים נשפכו לכול אותם חברות ה-סטאר -אפ שהבטיחו מודלים מצליחים של פרסום באינטרנט..והפעם אני מדבר על פרסום חזותי באינטרנט ולא במנועי החיפוש…פרסום שבשנים האחרונות גדל ב-70% שזה אדיר מצד אחד אבל מצד שני צריך גם לזכור שהשימוש באינטרנט גדל באותו אחוז גם כן בשנים האחרונות כך שההשקעה שבוצעה בחברות הסטאר טאפ אכן הביאה לשימוש ולרווח יפה אבל לא ביחס ישיר גם לגידול השימוש ברשת…כאן אני מדבר על האינטרנט דרך מחשבים ביתיים או אישיים…עדין לא הזכרתי את ההתפתחות המטאורית של הסמארטפונים ששם רק אחד ל-5 יהיה מוכן לקבל פרסום למכשיר שלו….ובכלל שאנו מדברים על פרסום של באנרים, וקופונים למינהם לא ידוע לי כי משתמשי הסמארטפונים השתמשו בסוג מידע פרסומי זה…מה שכן נשאר ומתחבר גם לסמארטפונים הם, מנועי החיפוש, חיפוש שירות או מוצר הנמצא קרוב למחזיק הסמארטפון בעת צורך ע"י אפליקציות שונות, מה שמחזק את גוגל ופייסבוק גם במחשבים וגם בסמארטפונים…ועוד חברות קטנות יותר כמו דפי זהב בישראל המעניק אפליקציות דומות למשתמשיהם…בכלל היום כולם זועקים אינטרנט…אינטרנט…זה נכון…האינטרנט הוא מדיה פרסומית רחבת היקף ורחבת רוחיות..אך השימוש של המפרסם ברשת האינטרנט חייבת להיות שקולה ונכונה..ולא ללכת כסוסים רתומים ללא כוון או הכוונה….אפקט העדר תמיד היה מקובל ונושא דגל אך לא היום שמגוון האפשרויות כול כך רב והעלויות צריכות להתחלק על כול כך הרבה מיזמים אותם רשת האינטרנט מציעה….רוצים להיועץ מה אפיק הפרסום הנכון למוצר או השירות שלכם…התקשרו
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם