רוצים להגדיל מכירות

האם שיטות השיווק הישנות עדיין עובדות עלינו.

נכנסים לחנות כך סתם או בעקבות פרסום כזה או אחר, המוכר מציג לנו מחיר, זורק את המילה 1000 ₪ עלות המוצר ובאותה נשימה אומר "ועל זה יש לנו 50% הנחה וזה עולה לך רק 500 ₪"

למעשה המהלך מבריק, למה? אנחנו למעשה לא יודעים מה עלות המוצר, אנו לא בקיעים במחירים, עלויות וכ"ד וכאשר המוכר אומר לנו 1000 – 500 הנה במוחנו הקטן אנו כבר מבינים שעלות המוצר היא 1000 ₪ אבל אנו מקבלים אותו ב-500 ₪ מה שדוחף אותנו לקניה.

ועם הוסיף המוכרן את המילים "זה מחיר לסגירה עכשיו" "מחר אנו מסיימים את המבצע" אזי הוא מכניס אותנו הלקוחות ל-מוד של הפסד. ומי מאתנו רוצה להיות מופסד…

שיווק שווה פסיכולוגיה, שיווק עובד על החושים, התת מודעות, של הלקוח הפוטנציאלי ואכן "זה עובד".

יש האומרים כי בטווח מספר שנים יעברו רוב הרכישות לאתרי האינטרנט השונים ורוב עולם השיווק יהיה שיווק מקוון אך דבר אחד אותם מנבאים לא מזכירים והוא נושא החושים והתת מודעות של הצרכן אשר חלק מחוויית הרכישה עוברת דרך האף, היד, האוזן, התת מודעות, הרגש, אלמנטים של מכירה אשר עולם האינטרנט עדיין לא יכול לספק לבן האנוש. (אולי כאשר בני האנוש יהפכו לדמויות אישיותיות אחרות)

חזרה לעניין השיווק אני בהחלט תומך במהלכים שיווקיים תומכי החלטות אנושיות ומאמין שזה מה שמניע את הלקוח הפוטנציאלי למכירה אבל השאלה האם כול אותם טריקים פסיכולוגיים יעמדו לנו עד עדי עד ולא נצטרך לשכלל את השיטה או ללמוד יותר את הצרכן על מנת לבנות עבורו מודלים שונים לשיווק ומכירות.

לדעתי כול עסק או רשת או חברה יכולים לשכלל את שיטת המכירות שלה באפקטים פסיכולוגיים למען יצירת מכירות יותר גבוהות, יש קווים אדומים שהצרכן מוכן לעבור אותו כאשר הוא נפגש עם מוצר צריכה או מוצר המוגדר כמוצר שירות. שאשר אני מתכוון לכול עסק אכן מדובר על כול עסק מקטן בפינת הרחוב ועד הרשת הארצית עם פריסה של חנויות בכול מקום.

מי שהספיד את שיטות המכירה הישנות טועה. שיטות אלה רק הולכות ומשתכללות.

עוד על הגדלת מכירות בעסק במאמר המצורף בלינק

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב twitter
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

הלוואת הסדר או חדלות פירעון
יועץ כלכלי

הלוואת הסדר או חדלות פירעון?

שהבנק מציע הלוואות הסדר שימו לב טוב ניווט התאוששות פיננסית לאחר מלחמה: מלכודות של הלוואות הסדר הקדמה בעקבות מלחמת חרבות הברזל, עבר הנוף הכלכלי שינוי

הלוואות לפתיחת עסק
יועץ כלכלי

האם צריך לקחת הלוואה לפתיחת עסק?

 האם לקחת הלוואה  לפתיחת עסק הלוואה לפתיחת עסק האם לקחת הלוואה או לא: ניווט החלטות פיננסיות עבור סטארט-אפים הקדמה יציאה להרפתקה עסקית חדשה היא מסע

יועץ ארגוני
ייעוץ ארגוני

לשיפור התהליכים קח לך יועץ ארגוני חיצוני

הערכת ההשקעה: האם שווה להעסיק יועץ ארגוני? הקדמה בעולם העסקים המשתנה במהירות של ימינו, חברות מחפשות כל העת דרכים לשפר את יעילותן התפעולית, לייעל תהליכים

מדריך למצגת עסקית מנצחת
אימון עסקי

מדריך לכתיבת מצגת עסקית מנצחת

איך מכינים מצגת? למשקיע, לבנק בניית מצגת מנצחת עבור בנקים ומשקיעים קדימון כאשר אתם יוצאים למסע לגיוס כספים עבור העסק או הפרויקט שלכם, המצגת שתכינו

פתיחת עסק
ייעוץ עסקי

המדריך המלא לפתיחת עסק מצליח

הדרך לפתיחת עסק חדש מבוא הקמת עסק היא מסע מרגש אך מאתגר שהופך רעיונות למציאות. זהו נתיב מלא בפוטנציאל ובאפשרויות, אך גם כזה הדורש תכנון

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן