איך יוצרים הכנסה נוספת

בכל הצרות שהביא עלינו המזרח, הגלובליזציה, השמיים הפתוחים, הטכנולוגיה, כל ההתפתחות הזאת שסוגרת עסקים, מפעלים יצרניים, מחיקה של קטגוריות שלמות, יש איזה שהוא פתח צר אשר אותו הישראלים יכולים לנצל לטובתם הכלכלית הן כעצמאים והן כ-עדיין עובדים שכירים עם הכנסה מהצד.

אז מה הוא הפתח הצר?

כולנו מכירים את ענקיות המסחר באינטרנט אשר רובם ככולם מגיעים מהמזרח הרחוק והודו, אתרים כמו amazon-ebay-ali-baba-ali express זוהי פלטפורמת מכירות ענקית המאפשרת לסחור בין סחורות או מוצרים בכל העולם ומכל העולם. (amazon מוכרת ברבעון למעלה מ-120 מיליארד דולר) אז תחשבו כמה היא מוכרת בשנה) בסכומים קצת יותר קטנים אך לא רחוקים בהרבה מ-amazone מוכרות גם שאר ענקיות המסחר.

מה המודל העסקי של רשתות המסחר?

המטרה בגדול: לשלוט על כל המסחר הקימוני שקיים בעולם, הראייה היא שכל מוצר אשר נקנה בעולם לסקטור הפרטי "וגם לסקטור" העסקי יעבור אצל אחד מהרשתות המדוברות. לדוגמא החזון המוצהר של amazon הוא חלקית: "הלקוח במרכז הבמה" הוא אחד משני עמודי התווך של הארגון השני הוא חדשנות, והחזון של אמזון מגלם זאת: למעשה כפי שכבר ציינתי החזון הוא למכור מי עפרון ועד מטוסים וכל מה שביניהם.

קראו עוד

האם רואה חשבון הוא יועץ עסקי

ייעוץ עסקי עכשווי

איך הם עושים זאת?

ניקח לדוגמא את amazon (כי זאת הפלטפורמה שיותר מאוחר נבהיר את הישראלי יכול להשתתף ב"חגיגה והצלחה זאת") החברה יצרה מערכת אינטרנטית סגורה החולשת על כל חלקי המסחר העולמי, היא נותנת ליצרנים או לסוחרים להציג את המוצרים שלהם בפלטפורמה האינטרנטית של החברה ולמעשה מעמידה לאותם סוחרים או יצרנים גם את פלטפורמת המשלוח: לדוגמא: יצרן ב-X מקום עלפני כדור הארץ מייצר מוצר, מוכר אותו ללקוח, (דרך החברה, שולח את המוצר לחברה והיא זאת שמשנעת אותו אל הלקוח, בדרך היא גוזרת קופון יפה על הביצוע שעשתה.

לפני שאמשיך לכוון איך ניתן לעשות כסף באתרי האינטרנט האלה אני רוצה להזכיר את ענקית המסחר הסיטונאי ali-baba

Ali-baba הוא ענק המכירות הסיטונאי לכל מגוון המוצרים, מעפרון ועד מטוס. החנויות המופיעות באתר זה הם כביכול יצרנים, מפעלים, קמעונאיים גדולים, או סתם מתווכים אשר מתלבשים על כמה מוצרים, המודל העסקי של הרשת הזאת היא תיווך בין יצרנים (מוכרים) לקונים. כאשר אדם רוצה לרכוש מוצר מסוים הוא מחפש באתר את המוצר ומשם הוא מופנה אל הספק. כביכול האתר הזה מוכר במחירים של מפעל. ובכלל האתר בנוי בצורה מדהימה אשר יוצרת מכירות ע"י התערבות אינטרנטית למציאת המוצר המתאים או הספק התואם לדרישת הלקוח. לא סתם ענק מכירות זה בעליו הוא מולטי מיליונר (ביקר בארץ רק השנה 2018)

אז בואו ננסה לעשות סדר ולהבין איך הישראלי יכול להשתלב.

1.נכנסים לאתרים שהצבעתי עליהם ומחפשים איזה מוצרים הולכים ונמכרים הכי הרבה. ואני מתכוון לאתרים כמו amazon-eBay-ali-express-Walmart ואחרים.(יש דרכים לבדוק את המוצרים הנמכרים ביותר אתרי האינטרנט מאפשרים לעשות זאת)
2. לאחר שמצאתם את המוצרים הכי נמכרים באתרים אלה אתם נגשים למצוא את הספקים ובעיקר הספקים הנמצאים ב-אתר ali-baba
3. כאשר מצאתם את המוצר, פניתם אל הספק, הגעתם אתו למחיר טוב, אתם צריכים להבין שהוא ישלח לכם את המוצר ישירות למחסנים של amazon לדוגמא.

זכרו!

כאן אני מסביר כיצד ניתן דרך המחשב לבצע פעולות מכירה קמעונאיות, ובעיקר דרך amazon, (כמובן שאם אתה יצרן או סיטונאי שיש לו כבר מוצרים למכירה אז מה שעליך לעשות לפתוח חנות באחד מאתרי האינטרנט ולמכור דרכם) ההתמקדות שלנו במאמר היא ליצור תוספת להכנסה במכירה של פריטים רק ע"י עבודה דרך המחשב.

.
ההמלצה שלי היא למכור ב-AMAZONE פלטפורמת קבלת הסחורה מהספק למחסני האתר ושליחתם ללקוח הסופי עובדת בצורה מפליאה ואין לך את החשש להתנהלות כי זה עובד כמו שעון שוויצרי.

העניין העיקרי הוא לעשות את הדברים נכון, יש היום הרבה מאד מסבירים אם ניסיון במכירה של מוצרים בעיקר באמצעות קורס אמזון, הכשרה או בפורומים כאלה ואחרים שהרי אנחנו יודעים שבעסקים גודל הסיכוי הוא כגודל הסיכון.
כמי שנותן ייעוץ עסקי אני ממליץ לקרוא מאמרים המפוזרים ברשת האינטרנט, המסבירים בפרוטרוט איך ניתן לעבוד נכון מבלי לסכן את עצמך.

אני אישית מכיר אנשים או משרדי קניות אשר הצליחו יפה במסחר המקוון הזה אבל לצערי אני גם מכיר כאלה שנגשו ל"עסק" הזה בלי יידע והכנה ופרשו מהר מאד.

בואו לא נשכח את האתרים המקוונים האחרים

כפי שפתחתי בפתח המאמר הצבעתי על עוד אתרי מכירות הקיימים חלק מהם והגדולים ביותר במזרח.

זה שנים שאזרחים ישראליים מוכרים באתרים כמו EBAY-ALI-EXPRESS ואחרים חלקם זאתי פרנסתם וחלקם עושים זאת כהשלמת הכנסה, עושים זאת יפה העניין הוא שמאז שפרץ האתר של amazon וההתקדמות הטכנולוגית המטאורית שלו הרבה מאד עברו למסחר מקוון דרך אתר זה וזאת שוב בגלל אפשרויות המשלוח..

.
נכון שרוב המאמר נכתב על האתר הגדול ביותר אבל זאת לא לפני שבדקתי אני בעצמי את היכולות והאפשרויות לעבודה אם אתר זה כמו: פתיחת נקודה בישראל, טכנולוגיה מתקדמת של שימוש ברחפניים לחלוקת המוצרים ללקוח הסופי, מערכת מחסן מהטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם ו לימוד המודל העסקי של האתר לעתיד שנות ה-2020-2050
כל זה הביא אותי להמליץ על אתר זה כפלטפורמה.

לא נוכל לברוח מהקדמה, לא נוכל להגיד לא שמעתי, לא ידעתי, המשכתי בשלי: חייבים להפנים שהטכנולוגיה משנה את ההתנהגות הצרכנית שלנו ולהתקדם במקביל אליה.

לסיכום

אחת הסיבות להתרסקויות של עסקים קטנים כגדולים בשלושת העשורים האחרונים היא: אי קריאת המפה העתידית של אותם שנים והתעלמות מוחלטת מהקדמה, הטכנולוגיה והשינויים שנדרשו אך לא נעשו. אסור לחזור על טעויות אלה בפרט בעלי עסקים, יזמים חדשים, ועובדים שכירים.

לקריאת מאמרים נוספים בתחום העסקים עתיד הווה לחץ

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן