מחפשים השקעות בטוחות

אז היכן משקיעים?

תחום ההשקעות בעשור הקיים הפך להיות כמו "עכבר" שמחפש את החור להיכנס בו, נכון שבכניסתו הוא גם יודע את דרך המוצא אך לא כך בתחום ההשקעות שהפך להיות מסוכן ברמות גבוהות במיוחד בעשור האחרון עת צצו יועצי השקעות, (ללא הכללה)  חברות השקעות, אתרים כמו שורט טרייד, אנשים וחברות המציעים "ניהול כספי" חברות כמו "אדמה" ענבל אור, "גנרל טרייד" ועוד חברות רבות הפועלות בשוק ומחפשים את המשקיע הלא בקי, הלא מודע, בקיצור את הלקוח ה"פראייר"

מהו כסף?

בואו נהיה רגע מציאותיים ונצא מהאמרה "הכי חשוב הבריאות" זה נכון אבל אם אין לך כסף אז כנראה גם בריאות תהיה חסרה לך (עברנו מרפואה ציבורית מקרטעת לרפואה פרטית משגשגת) כסף הוא דבר יקר ערך, יש כאלה שמשיגים אותו בקלות ויש כאלה שמשיגים אותו בזעה קשה, ולכן אנו מחויבים לשמור על כספינו בטח בעולם של "טורפים" המבוסס כולו על "כסף"

אז מה נעשה עם הכסף?

אם כבר יש בידינו כסף אז נשמור אותו מתחת לבלטות מבלי שנקבל תמורה על הכסף, או נפקיד אותו בחשבונות הבנק כאבן שאין לה הופכין, נרכוש נכס נדלן ונקווה כי התשואה בדמי השכירות אשר נגבה בעבורו אכן יצדיקו את ההשקעה או שנחכה להזדמנות למכור את הנכס ברווח הון גבוה (בניכוי דמי שבח וכ"ד- או מי יודע איזה רגולציה תיפול עלינו בזמן מכירה) נשקיע בבורסה כאשר אף אחד לא יודע במציאות כלכלית כמו שארצנו והעולם נמצא אם אכן תהיה תשואה לאחזקותיו (היום זה לא הזמן כמו שהיה פעם שיכולנו לחלק את תיק ההשקעות שלנו ליותר ריסק או פחות ריסק) חוסר הוודאות באקלים העסקי אשר כל יום פורץ לו לשוק להיט חדש, או מוצר או שרות המחליף שירות וכבר ההשקעה שלנו מחקה את כל הרווח שלה ובניכוי העמלות ששילמנו לברוקר או בבנק ההשקעה הפכה להיות לנזיד עדשים במקום זר של שושנים.

רוצה לספר לך סיפור מהמציאות העסקית הקיימת

כולנו מכירים את חברת גילט החברה שמוכרת את סכיני הגילוח "האמת" הטובים בעולם, נכון היא גם מוכרת יקר מאד למרות שבהחלט יכולה להקטין את מחיר המכירה אבל בגלל גודלה, איכותה ושווי ה"מותג" שלה היא אינה יורדת במחיר ומחזיקה את "המותג" גבוהה

מהצד השני מי כמוכם יודע כי בעשור האחרון התחלפה האופנה אצל הגברים בעולם וכולם פחות קצת הפכו להיות "היפסטרים" הווה אומר מגודלי זקן, ובמקסימום מסדרים את הזקן עם מכונה חשמלית. כל שנושא הגילוח בסכין נשכח אי שם בארון האמבטיה.

לא בדקתי את המאזנים של חברת "גילט" או חברת האם שלה אבל כן אני יכול להגיד לכם שלאחרונה יצאה "גילט" בקמפיין המשכנע אבות לילדים להוריד את הזקן ולהישאר עם פנים חלקות, מה שהביא אותי כ יועץ עסקי ואיש שיווק למסקנה שלחברה יש בעיה! ירידה בהיקף המכירות שלה לתחום הגברי.

מה הוא מוסר ההשכל מכל הסיפור הזה שבתקופה זאת אנו נמצאים בכזה חוסר מודעות בתחום העסקי שהשינוי והמפנה של חברה יכול להגיע מכל כוון וכך הוא גם משפיע על המשקיעים.

מה אסור לנו לעשות בתור משקיעים?

השקעות בטוחות

  1. להתפתות להצעות המוגדרות "אטרקטיביות" "מעניינות"
  2. לא להיכנס לזירות מסחר (זה גדול עליכם)
  3. לא לקפוץ על כל מציאה שמציאה לכם חברה כזאת או אחרת (יש בישראל) חברות מכובדות, מוכרות, בורסאיות שניתן לחקור עליהם ולקבל את האמינות שלהם.
  4. לא להתפתות לאתרי אינטרנט נוצצים, משרדים מפוצצים (אני יכול לספר לכם שהיום ניתן לשכור משרדים בבניני פאר ליום יומיים חודשיים ולהעלם מהם בדיוק כמו שנכנסו אליהם "אין גבול להמצאות והרעיונות לעשות רושם על הלקוח, שבאמת לא מבין את עולם העסקים.
  5. והיה ומצאתם מי המציע לכם הצעה אטרקטיבית, אם בתחושה או אם בעצה בדקו אם החברה המציאה מפוקחת ע"י גורם ממשלתי ואם כן מי? לא שכאן אין סיכון "אין סיכוי בלי סיכון"
  6. על תאמינו למי שאומר לכם כי התשואה שלכם תהיה X אחוזים או כסף.
  7. תתעלמו מהמילים: ההצעה רק להיום, ההצעה מחר כבר תהיה יקרה יותר, ראו גם החבר שלכם עשה את זה, בואו תפקידו את הכסף ובמידה ותתחרטו נחזיר לכם אותו. זאת הזדמנות חד פעמית.
  8. פנה עליכם יועץ השקעות בקשו לראות תעודה.
  9. מציעים לכם עסקה בנירות או אחר דאגו שהיא תעשה מהחשבון שלכם, הווה אומר הכסף נמצא אצלכם וגם כאן תעקבו.

קראו עוד מאמרים בתחום

איך פותחים עסק מצליח

האם רואה חשבון הוא תחליף ליועץ עסקי

אז מהי השקעה בטוחה? והיכן הכי כדאי להשקיע בראייה קדימה?

א. נדל"ן אם מובטחת לכם תשואה סבירה ."תשואה קשורה למכלול משתנים למשל: לגובה ההשקעה למחיר הנכס יש השפעה על אחוזי התשואה; הכוונה שהתשואה משכר הדירה השנתי שמשולם מהווה מקור הכנסה על השקעת הון בנדל"ן. מחשבים כך: הכפלת דמי השכירות החודשיים ב-12 חודש וחילוק הסכום שמתקבל במחיר עלות  הנכס שנרכש. התוצאה היא התשואה השנתית ( לפני מס).התשואה נמדדת רק כאשר הדירה מושכרת בפועל. בלאי שאינו מאפשר השכרה, בעצם ימנע מימוש התשואה. תשואה בן 5% ל8% נחשבת לתשואה הולמת בדירות מגורים. היום ניתן להשכיר דירות לאפליקציה AIRBNB  ולהשיג תשואה ממש גבוהה, יש כאלה המחלקים דירות ומגדילים את התשואה שלהם בעשרות אחוזים. נדל"ן מעבר להיותו נכס מניב הוא גם נכס יציב הצובר רווחיות מדי שנה (אין אני מאלה המאמינים כי מחירי הדירות יפלו בישראל זה שוק יותר מידי יציב אשר לא יכול לחיות בתנאי שוק של ירידת מחירים ההפך הוא נכון לכל הפחות מה שידוע לנו כאן ובעולם עד כאן.

ב. כל סעיף "א" נושק גם להשקעה במשרדים, היום רכישת משרד והפיכתו לנכס אורבני, הווה אומר מרכז מספר משרדים יחד הינה השקעה טובה אם בתפעול ישיר ואם בהתקשרות עם רשת עולמית.

ג. הלוואות בין אנשים הריבית המתקבלת הינה אטרקטיבית, לפני שנכנסים לתחום זה שהולך ומתפתח בצעדי ענק נותן ההלוואה צריך לבדוק את תזרים המזומנים (כיצד ומתי הכסף חוזר אליו) איך מחושבת הריבית, ומה הסיכון בהחזר (כבר שמעתי על מקרים שהלוואות נלקחו אבל לא חזרו ע"י הלווים מטעמים שונים)

ד. השקעות בחברות של "קנאביס" רוב אזרחי העולם משתמשים בקנביס על פי המידע הזורם מהתקשורת והליברליות אשר ניתן לייחס לממשלים בהתרה של השימוש, אני מאמין שזה רק ילך ויגדל בקצב מסחרר, זה שוק פתוח ו"ענק" והעולם צועד לקראת לגליזציה בתחום ולא רק מהסיבה הבריאותית.

ה. אני רואה השקעה בטוחה אם תשואה נאותה במניות הבאות:

GOOGLE- Facebook-AMAZON-ALI-BABA-EBAY-Microsoft – APPLE אלה כבר לא חברות הם "מדינות" התכניות העסקיות שלהם הופכות אותם לאימפריות שכדאי להשקיע במניות שלהם, לדוגמה הולך וקרב כבר המועד שהם יהפכו לבנקים, ליצרני המכוניות הראשיים, ועוד ידם נטויה, הכוח הכספי שיש בידם שווה ערך למדינות (בלי חובות) אני מוצא כי השקעות בחברות אלה ודומיהם יניבו תשואה ריאלית ועתידית.

ו. רכישת עסק קיים- יש עסקים למכירה, זכיונות למכירה, בנושא זה יש חובה וצורך מחייב להתייעץ עם יועץ עסקי אשר יידע להגיע לנבחי העסק הנמכר ולהוציא מסקנות לגבי כדאיות העסקה או לא. עסקים היום עוברים משברים ולכן הבדיקה חייבת להיות הרבה יותר מעמיקה מאשר בדיקת ספרים או מספרים.

הבאתי כאן לפניכם את ההשקעות שאני מוצא כמי שנותן ייעוץ עסקי כהשקעות של העולם החדש, עולם שאנו צריכים להתרגל אליו ואל הפן העסקי שלו. זה לא שאני אומר שאין "מציאות" בשוק ההשקעות אבל התחום בו אני מתמחה מחייב אותי להסתכל קדימה בעסקים ולא להיות מופתע כמו מיליוני בעלי עסקים בארץ ובעולם  שלא התכוננו שלושה עשורים אחורה לימים האלה והבאים עלינו.

קראו המלצות נוספות בקישור זה

למידע נוסף על השקעות בטוחות – קבעו פגישת עבודה באמצעות הטופס

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן