אסטרטגיה חייבים לשנות

כולנו מכירים את המודה של הגברים בארץ ובעולם "זקן"

למעשה המפסידים העקרים מהאפונה הזאת הם יצרני סכיני הגילוח

ובראשם "גילט" (משער)

 למעשה החברות ניזוקו בצורה משמעותית מאחר ולכל גבר שלישי בעולם (השערה) יש זקן, וזאת אופנה מתמשכת, אני לא רואה שהאופנה הזאת משתנה אלה רק מתגברת.

חברה ענקית כמו "גילט" אמורה לעניות דעתי לסבול מירידה במכירות ולמעשה חייבת לעניות דעתי לשנות את האסטרטגיה שלה שהרי הנזקים יכולים להיות אדירים (מדובר על מותג חזק מאד אשר גם לו יש גבול למחיקת מכירות)

כנראה שהמותג חשב, חשב והחליט על אסטרטגיה חדשה לצאת למיתוג חדש האומר

BAYBY FACE

היום יותר יפה עם פנים חלקות (לחץ)

ולמה אני כותב לכם את זה?

ראו חברה גדולה אשר הבינה שהיא חייבת אסטרטגיה חדשה על מנת להישאר בשוק.

ראו חברה "עשירה" אשר תשקיע הון על מנת לשנות את האסטרטגיה ותרחיב את "חינוך הלקוחות שלה"

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי אני מבין שלא כל חברה יכולה להשקיע הון בשינוי אסטרטגיה אבל כן חייבת לשנות אסטרטגיה ולערוך רה ארגון בעסק/בחברה/בארגון.

לחברת "גילט" (משאר) הייתה אסטרטגיה אבל התקופה שינתה את התכנית שהאסטרטגיה נבנתה עליו, ולכן היא מחייבת שינוי.

כל חברה גדולה כקטנה חייבת לעשות בדק ביית על מנת לבחון את מוצריה או השירותים שהיא נותנת לטווח של 10 שנים קדימה, חייבת לא רצוי. ובפרט חברות שרוצות להמשיך לקיים את עסקם.

זכרו! יש מה ללמוד מחברת "זילט" ולא להגיד "זאת חברה גדולה" כולנו קטנים כגדולים צריכים ללמוד מהחברות ה"ענקיות" ולפעול בהתאם לתקציב.

הסתכלו טוב בכתבה ותראו איך הפרסום יעבוד-מדובר כאן על ילדים שזה החיבור הכי רגיש לאבא ושכנוע לגלי זקן עבור הילד שלך-לא תעשה את זה. יש הרבה חכמה בפרסום הזה וזה צריך ללמד אותנו כל אחד בעיסוקו שלו על איזה מיתר לנגוע אצל הלקוח.

לקרוא מאמרים בתחום המלצות לעסקים

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו