שם לעסק

שמות לעסקים.
הדבר הנוראי ביותר בבחירת שם לעסק זה ההתמקדות בשמות הילדים או הנכדים.
"רהיטי אורטל" "אינסטלציה דור" "רהיטי נטלי" "נעלי דרור" "מובילי משה"
בעלי עסקים או מיזמים אשר מוכנים עם תכנית עסקית סדורה, תכנית שיווק, מסע פרסום, ושם לא מתאים עלולים להפסיד את כול ההשקעה שהשקיעו במיזם או בעסק החדש.
לדוגמה! מה ייתן לכם יותר בטחון בהחלטה להעביר את הרהיטים והציוד שלכם דירה, האם זה יהיה "מובילי משיח" או "הקיבוצניקים" מה תבחרו! האם תבחרו את מובילי משיח! נראה לי שלא מאחר והשם הזה לא מעניק מזור או תשובה או מענה לשברון הלב שלכם "הפחד שהמוביל יהיה חאפר, לא מאורגן, סבלים מעולם לא מוכר לכם" לעומת זאת "הקיבוצניקים (ויש חברה כזאת) יעניקו לכם בראש בטחון, תסמכו על קיבוצניקים, תתארו אותם בדמיונכם חסונים, רציניים, יוצאי צבא, ולכן אותם תבחרו ברוב המקרים. אותו דבר אצל "טוני פיצה" כי טוני זה שם איטלקי ופיצה מקורה באיטליה, הרבה יותר מעניין מ"פיצה מעיין" "פיצה פצץ" "אדסו פיצה" ועוד שמות הזויים שאין כול קשר בין השם לבין הפיצה.

כ יועץ עסקי אני יכול להביא כאן עשרות אם לא מאות ואלפים של דוגמאות רעות לשמות, והכי גרוע שבעלי עסקים כול כך משוכנעים ששם הילדים יביא מזל, ששם האישה יביא עוד יותר מזל ובכלל לתת שם שייתן מענה לשברון הלב של הלקוח בכלל לא שגור אצלם ולא מובן על ידם.

שיווק ומכירות

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני חייב להבהיר כי מילים יש להם כוח אדיר! ושמות עוד יותר, גם בשמות פרטיים או בשמות משפחה יש כוח לשם או לשם המשפחה, למה? למה יש לזה כזה כוח? התשובה מאד פשוטה. במאגר האין סופי של חלקים במוחנו הקטן שמורים דימויים אשר מילים הם אלה מעירים אותם וממחישים להם את הדימוי כפי שהם זוכרים אותו, "טוני פיצה" ישכנע אותם יותר מ"פיצה אדסו" ו"הקיבוצניקים" יתן להם יותר בטחון מ"הובלות משיח"

כ יועץ שיווק אני יכול להגיד כי כמו ששיווק חייב להיות ממוקד מטרה, כך גם שם יביא את הלקוח אל המטרה כפי שהמוח שלו מתרגם את הגירוי שבשם ובפרט שהוא נותן מענה מלא לשברון הלב של הלקוח.

עסק חכם חייב להפנים כי "שם" לעסק זה לא מחויב המציאות "להמציא" שמות או כברירת מחדל לקרוא לעסק על שם ילד או יותר גרוע ראשי תיבות של שמות! האמינו לי, מניסיון, אין לזה שום משמעות וזה לא מבטיח שום הצלחה.

עסקים של היום חייבים להפנים כי עסק מטרתו לעשות כסף, וככול שפועלים נכון בכול המישורים, וגם באמוציות, אזי היתרון של העסק או המיזם יכול להצליח בגדול.

לפני שאתם קוראים לעסק על שם ילדכם "בן פורת יוסף" חשבו מה העסק שלכם משדר ולאיזה שברון לב של לקוח הוא פונה.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן