שלא תטעו, הלקוח רוצה לקנות מכם!

אז איך למכור מוצר? האם המבוגרים מבנינו היו מאמינים שמים קונים היום כמעט רק בבקבוקים.

האם מישהו חשב לפני 30 שלשתות מים זה רק מהברז! ומי ששותה מים מבקבוק זה רק האנשים העשירים בריוויירה הצרפתית.

והנה היום רוב האנשים בארץ ובעולם שותים מים מבקבוקי פלסטיק ומדיספנסרים הנמצאים בכול מטבח.

כן, אפשר למכור הכול, כל מוצר עלי אדמות יש לו את קהל הלקוחות שלו, כפי שנהוג להגיד לכול כדור יש כתובת כך אפשר להגיד בבטחה שלכול מוצר יש מישהו שיקנה אותו.

האם למישהו מכם בעסקים שלכם היו מוצרים שבחיים לא הייתם מאמינים שימכרו, או מוצר שכבר רציתם להחזיר או אפילו להשמיד (כי תפש מקום) ופתאום המוצר נדרש ע"י לקוח אחד או שניים, כמה פעמים זה קרה לכם?

כמי שעוסק בייעוץ עסקי ומשמש כיועץ עסקי עם נגיעה חזקה בתחום השיווק, אני אומר לכם שאפשר למכור כול מוצר! ברור, עכשיו תשאלו אותי! אז למה המכירות ירדו אצלי, למה אני לא מצליח למכור את מה שיש בחנותי, במפעל, בבית המסחר, שירותים למינם וכ"ד.

אז איך למכור מוצר? נתחיל עם זה שלקוחות חייבים לקנות, ראשית הם חייבים לרכוש את המזון שלהם, לדעתי שגיאה גדולה לשים במרכולים המוכרים מזון מוצרים כמו טלוויזיות, משחקים וכול דבר אחר שהוא לא אוכל. הסיבה לכך היא כאשר אנשים למרכול לרכוש אוכל, מיצי הקיבה שלהם עולים מעלה מעלה וכול מחשבתם היא להגיע לקופה, לשלם, ולהתחיל לזלול מהשקיות הארוזות. מכאן אני רואה טעות טקטית למכור ולהחזיק במלאי מוצרים שהם לא אוכל, מתי כן אני ימליץ לבעל מרכול גדול למכור מוצרים שהם לא מזון ברגע שבחלקים אלה בתוך המרכול יחולקו חטיפים רטובים עם שתייה קלה אשר תרגיע את מיצי הקיבה ותאפשר ללקוח הפוטנציאלי להתעניין גם בשאר המוצרים שהם לא מוצרי מכולת.

כך מוכרים בטוח ללקוח

לאחר שהלקוח נרגע ברכישת הצורך הקיומי הבסיסי שלו הוא יחפש מה המוצר שיעשה לו יותר טוב הן ברמה החברתית, הן בקלות העשייה של מוצרים הנמכרים מחנות לחנות, הן בשיפור המעמד, הן במוצרים שיש סיכוי גבוהה כי יחמיאו לו על הקנייה שעשה ומכאן נכנסים שאר החנויות, הרשתות, חנויות הרחוב, לפעולה! פעולה נכונה למקד את המוצר לליבו של הצרכן!

רבים הם העסקים והחנויות העושים את ההפך הגמור בתחום המכירות כאשר הם מציגים את המוצר ולא את התועלת ללקוח מהמוצר, אם הסוחרים או בעלי החניות יידעו איך להציג את המוצר מכוון הלקוח, אז נוכל להגביר מכירות. אותו דבר גם במוצרים שלא נמכרים בחנויות ישירות, כמו מפעלים המשבחים את הציוד שלהם מבלי להסביר כמה טוב זה יעשה ללקוח ועוד טעויות מכאן ועד אלסקה.

אז איך למכור מוצר? כל דבר ניתן למכור, רק שצריך לדעת, איך למכור!  

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן