דורון עמית יועץ שיווק ומכירות. מתרגל מכירות עם קבוצות מכירה בארגונים וחברוצת, מביא לשטח המכירות תובנות חדשות המותאמות למכירות של היום…אין קשר כלל ועיקר מה שלמדנו על מכירות אתמול למה שצריך ללמוד על מכירות היום…מכירות זה מקצוע מכירות זה ריפוי מכירות זה או שיש לך את זה או שאין לך…מכירות זה הפעלת דימיוןף גם דימיון מודרך לקראת מכירה אבל מכירות של היום זה המון דימיון עם מטאפורה כללית ליצירת אוירת מכירה…מכירות של היום זה למכור את הערך ומה הסביבה תאמר על המכירה, מכירות של היום זה לחזק את ההרגשה של הלקוח ברכישה של ערך רב שתעשה לו טוב לעצמו או לסובבים אותו אשר יהנו מהמכירה שעשה…מכירות של מוצר לארגון זה להגיד לאיש הרכש איך יוארך שיביא מוצר כול כך חסכוני וככלי עזר למרבית העובדים במשרד ….מכירות זה לדאוג שהסביבה של הקונה תהיה סביבה תומכת….מכירות זה ליצור סביבה של המכירה ולא רק פונקט מכירה ישירה….מכירות זה לתלות קודם המכירה את עלון המוצר על לוח המודעות של הארגון ולהתחיל להשפיע על הלקוח הרוכש לרכישה…למכור זה ליצור אוירה שמרבית האנשים בעבודה ידברו עליה טרם המכירה…מכירה זה לתת המון מן הדימיון…מכירות זה לבוא אם ראש נקי אל המכירה…אם הראש של איש המכירות מוטרד מבתו שהיום עוברת בדיקה עליו לשלוח מישהו אחר במקומו או אם הלך שיזהר חס וחלילה לספר את בעיותיו האישיות ללקוח…הלקוח הוא המלך…הלקוח יודע שאיש המכירות רוצה למכור לו ולכן ידו על העליונה…הוא חלם בילדותו להיות מלך ואיש המכירות מגשים לו את החלום הזה…לכן כול ההתמקדות חייבת להיות בלקוח ובלקוח עצמו…כאשר אתם עם לקוח…אתם והאישיות שלכם צריכה להתבתא רק בשפת הגוף שלכם ולא במילים…הלקוח ידע להעריך לאיזה סוג אנשים אתם שייכים…רוצים לשמוע עוד המון טיפים כיצד מוכרים היום…התקשרו…..
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם