…האם זה נכון לביתילי לרכוש את קיקא….לדעתי לא…בשביל להקים עוד סניף לביתילי לא צריך לרכוש את המבנה הלא פונקציונאלי של קיקא….מעבר לזה עם רשת ביתילי מתכוונת לשים את קיקא כמותג נפרד בחנויות שלה..הרי שגם כאן יש טעות..קיקא איבדה מן המיתוג שלה…זו הרי עיקר הסיבה שלה לנפילה..אז מה הטעם לרכוש מותג "שרוף"..מעבר לזה הבעלים של ביתילי כבר מרושתים במספר חברות בתחום הריהוט בישראל…האם אין מקום שינסו אפיקי השקעה אחרים במקום להכנס לתחום העמוס גם ככה….ובכלל למה בעלי עסקים חושבים שלקנות את המתחרה בפשיטת רגל זה הצלחה בטוחה…בחול אולי כן בארץ לא כול כך…השוק בישראל קטן….חייבים להפנים זאת…וכול התפרצות מטאורית רק יכולה להביא לקריסה מאוחרת יותר…חשוב שאנשי עסקים ידעו לקרוא את המפה בשוק הישראלי ולא לדמות אותו לשוק חו"ל…..דורון עמית יעוץ עסקי אזור המרכז, יועץ לעסקים קטנים באזור הדרום, מטי
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם