יועץ עסקי לעסקים קטנים, יועץ שיווק דורון עמית…שוב אנו חוזרים לחזות בטלויזיה את מודעות הפרסומת של אורנג….שוב פתאום אנו שומעים את קול הקריין עם הקול העמוק שמשרה עלינו אוירה בטוחה ונעימה, שוב הצבע הכתום מרקד לנו מול העניים ומזכיר לנו נשכחות,,שוב מציעים לנו הצעות מהצעות שונות ומבטיחים אפילו "הבטחות"….אבל השאלה הנשאלת …האם אנו מאמינים…האם פתאום הקול העמוק והרגוע הפך אצלינו לקול זועם ומתריע, האם פתאום הצבע הכתום נראה לנו כמו סדין אדום, האם הפרסומות והסרטונים האלה ממש לא מרגשים אותנו כמו פעם….כיועץ שיווקי או יותר נכון כיועץ אסטרטגי…היתי משנה כוון….הייתי עושה RE NEW BRANDING חידוש למותג….הלקוחות כבר לא מזדהים עם המיתוג הקודם…הלקוחות כבר לא מאמינים למיתוג הקודם…האם הפרסומאים של אורנג לא למדו מה זה "מוח קדמון" שמספיק שפעם אחת המוח הזה מרגיש שעבדו עליו…נגמרה החגיגה….הייתי מציע לכול האסטרטגים הגדולים ואנשי הפרסום הגדולים..שנו קונספט….התחלתם נכון עם חברה אחרת..יצרתם חברת בת…תנו שם את הפרסום החדש…נסו שם לקרב את הלקוח שיאמין בכם…..במיתוג הקודם הוא לא מאמין ולכן חבל על הכסף…קוראי היקרים כך לא עושים פרסום לחברה כמו אורנג…היום…דורון עמית יועץ אסטרטגי-יועץ שיווק- יועץ עסקי
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם