דורון עמית יועץ עסקי, יועץ פרסום, ומיתוג…בוא נצא מתוך נקודת הנחה כי כול עסק באשר הוא חייב לפרסם את עיסקו אם זה עסק גדול , בינוני וקטן הייתרון שיש לערים קטנות כמו אשדוד, אשקלון, בארר שבע וקריית גת שבעלות נמוכה מאד ניתן לפרסם את העסקים ולהכניס יותר לקוחות אליה…אבל עלייה וקוץ בא….מי שמסתכל על העיתונות המקומית האזור הדרום מוצא כי הפרסומות דומות אחת לשנייה, בפרסום אחד מנסים להכניס כמה שיותר מלל ותמונות, ובסך הכול הכללי הפרסום מאבד את המטרה שלשמה הוא נוצר…חשוב לי לתת כאן המלצות וטיפים לגולשים כיצד צריך לפרסם בעיתונות, בעלון, בבאנר באינטרנט המקומי…1. מקד את הפרסום שלך…פרסם מוצר אחד שהוא הלהיט שבין המוצרים שלך..תן דגש לאותו מוצר וסביביו תבנה את סיפור העסק 2. אל תכוונו לעולם בפרסום שלכם קהל מטרה אחד…אם אתם מכוונים לילדים דברו גל להורים ולסבא ולספתא אם אתם מכוונים לגננים דברו גם לבעלי הגינות באזור שלכם, אם אתם מוכרים בגדי ים של נשים כוונו גם לגברים ולא רק לנשים…בכלל פרסום הוא אתגר מוחי רחב היקף ועדיף בכדי ליצור פרסום פורה ומניב לקחת יועץ פרסום, או יועץ שיווק שיודע גם לתת את הרעיון וגם לתת את העיצוב הגראפי למימוש הרעיון (קונספט)
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם