מה זה פרסום נכון

חוזרים לשיטות הפרסום הישנות.

האם שיטות הפרסום העכשוויות מצדיקות את עצמם

האם פרסום היום זה רק גוגל, באינטרנט, ואולי קצת במקומונים?

האם לכול עסק מתאים פרסום בגוגל?

האם הפסקנו לגרות את הלקוח בפרסום ואנו מחכים שיגיע אלינו כתוצאה מפרסום בדפי זהב, או גוגל או אחד מהפורטלים המובילים.

האם בעלי עסקים מפחדים לפרסם היום בשיטות הישנות?

איך בכול זאת מפרסמים היום.

תתפלאו. הפרסום עובד! עם אתה עסק קטן או עסק גדול, יש מקום למצוא את הפרסום המתאים לעסק שלכם! אפילו בשיטות הפרסום ה" הפרימיטיביות " העסק שלכם יכול ליהנות בגדול מתמהיל פרסומי נכון, ולא בהוצאה כספית גבוהה!

ולמה אני מתכוון?

ברגע שאני כיועץ שיווק ופרסום מוצא את שברון הלב של הלקוחות הפוטנציאלים, ומצליח לפצח את השיטה איך להגיע אל מוחו ולתודעתו של הלקוח, ומשתמש בכלי פרסום פרימיטיביים כמו חלוקת פליירים פשוטה, אני מצליח להביא הרבה מאד לקוחות לעסק בו אני מטפל…כן אני יודע קשה להאמין, אבל, אם אתה מוצא את שברון הלב של הלקוח, מפצח את השיטה, מעלה את זה למסר ברור מלביש עליו עיצוב נכון, אתה מנצח. המסר שלך עובר ואתה מתחיל לקלוט לקוחות.

לכול לקוח יש שברון לב, יש משהו שיניע אותו לפעולה, זאת עובדה קיימת, זה רק בחזקת האדם המתאים במקום הנכון! 

יש פרמטרים קבועים וסביבתיים שמשפיעים על התובנות של מציאת שברון הלב ופיצוח השיטה, ולתובנות האלה יש גורמים עכשוויים, סביבתיים, עונתיים, שיכולים להשפיע נכון על החלטת הלקוח למהלך של קנייה. אין מצב אבל אין מצב שטיפלתי במגוון סוגיות וסקטורים של פעילות לקוחותיי  שלא מצאתי את שיברון הלב ופיצוח השיטה!

אנשים, בני אנוש צריכים מוצרים, צריכים אביזרים, תמיד הם צריכים משהו שלבעל העסק יש למכור אותו, העניין ומיקוד המכירה היא בתפר בין רצון הלקוח ויכולת העסק לגרום ללקוח לבוא ולרכוש דווקא אצלו.

שאני כותב דברים אלה אני מחייך, ולמה? אני רואה חברות משקיעות מיליונים בפרסום במדיות המרכזיות טלוויזיה, רדיו, עיתונות ארצית, ואני אומר לעצמי. מה? הפרסום שלהם בשביל ליצור הוצאות לעסק שלהם או שבאמת הם מתכוונים לפרסם בשביל למכור..

לא. לא. אני לא מדבר על יופלה של תנובה או מילקי של שטראוס. זה ברור שהפרסום במדיות ששם הם מתפרסמות הם נכונות. אבל ספרתם כמה מפרסמים יש בטלוויזיה. אולי 30 מפרסמים. וכמה עסקים יש בארץ?

לסיכום, פרסום בגוגל הוא נכון, אתם חייבים להיות שם, אבל פרסום בגוגל או בדפי זהב זה לא פרסום מכירתי בסגנון "שיווק גרילה" זה לקוח מעוניין לקוח מחפש ומוצא! אבל זה לא מספיק…עסקים צריכים למכור. זה לא מספיק שהם במנועי החיפוש האינטרנטיים.

חייבים לקדם את העסק שלכם

חייבים לשמוע איך מחיים שיטות פרסום ישנות וזולות?

התקשרו עם דורון עמית

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן