.על השאלה האם עסק קטן ובינוני יכול לנהל מועדון לקוחות התשובה שלי בגדול…כן ועוד איך…ואפילו רצוי עד רצוי מאד…היום כאשר הלקוח מקליד באופן אוטומטי במנועי החיפוש על כול מוצר שהוא מעוניין לרכוש ולא שומר נאמנות למקומות אשר רכש בעבר וזה מהפחד כי אולי? אולי? יש שירות חדש, מוצר חדש, והוא מפסיד…(נזכור לקוח לא אוהב להפסיד.. אף אדם לא אוהב להפסיד..לקוח מוכן לא להרויח אבל להפסיד "חס וחלילה" ) אזי ליצור מועדון לקוחות זה הרע במיעוטו..ראו את מועדון הלקוחות של המשביר לצרכן החדש…המון כסף הושקע במועדון הזה אך החזר ההשקעה מוכיח את עצמו בגדול…למרות שלעסק כמו המשביר לצרכן החדש יש יכולת שיווק ופרסום במדיה אותו מממנים חלק מהספקים המשווקים את מוצריהם דרך הרשת יכולת שאין אותה למרבית העסקים בישראל…אבל זו לא סיבה שלא לנהל מועדון חברים בצורה מסודרת ע"י כרטיס מגנטי שייחבר כול לקוח אל העסק בו הוא חבר…כאן באה הטכנולוגיה לשירותינו ויש היום חברות המנפיקות כרטיסי מועדון ממוספרים אשר האחד נשאר בכרטיס ואילו בהעתקו נרשמים כול הפרטים של הלקוח פרטים המאפשרים לעסק לפנות תמיד בעלויות נמוכות אל חברי המועדון. גם הקופות הממוחשבות היום הנמצאות כמעט בכול עסק קמעונאי יכולות להיות מתוכנתות לקלוט את פרטי הלקוח חבר המועדון בבואו לבצע קנייה…חברות במועדון יכולה להקנות הנחות קבועות, מבצעים שונים ולעזור לבעל העסק בתקופה של שפל להעשיר את קופת המזומנים שלו במבצעים חסרי תקדים…..כך שההמלצה להקים חבר מועדון בעסקים קטנים היא יותר ממבורכת..ויש דרך להקים אותה בעלויות פחותות תוך ציפייה להכנסות גבוהות…דורון עמית, יועץ עסקי, יועץ שיווק
מאסטרו לכל עסק: תוכנת ניהול עסק חכמה, קלה ומשתלמת
תוכנת ניהול העסק של לינט היא פתרון מתקדם ויעיל לניהול ולשיפור הביצועים של עסקים. התוכנה מאפשרת למשתמשים לנהל את כלל הפעילויות העסקיות שלהם בצורה מרכזית