עסקים אופנה וכול מה שקשור

עסקים! אופנה.

האם עסקי האופנה בישראל תופסים תאוצה.

האם המותגים הישראלים בתחום האופנה אכן מחזיקים את שוק האופנה בארץ או שהמותגים הרבים שנכנסו לשוק האופנה בישראל הם אלה שמצעידים את המכירות בשוק הישראלי. 

אם לשפוט את כניסתה המטאורית של מותג האופנה האמריקאי GAP וקריסתה לאחר זמן לא ארוך, וזאת למרות ההצלחה המדהימה שיש למותג זה בארץ מוצאו דבר שמזכיר את ניסיון כניסתה של רשת הקפה STARBAX  והכישלון הצורב שבסגירתה, נבין, כי מותגי האופנה הזרים אכן אטרקטיביים  לקנייה שאנחנו בארצות מוצאם ופחות טובים שהם מגיעים אלינו, ארוזים באריזה אחרת, מתומחרים יותר יקר, ולא בדיוק מספקים את חווית הקניה של הישראלים ב-SELL המוצע להם בארצות המוצא. 

מי שעוקב אחרי ענף האופנה בישראל יכול לראות בראש רשימת המותגים המובילים שתי חברות "פוקס" ו-"קסטרו" כול אחת מהם פונה לכוון אחר, וכול אחת מהם ממקמת את עצמה לקהל יעד אחר. עם זה "פוקס" אז הוא המותג הנמכר ביותר בגלל המיקוד שלו לקהל המטרה, המבחר שלו והפתרון שהוא נותן לביגוד של המשפחה מהתינוק ועד הבוגר, אם זה בדרך הצגתו את מרכולתו בסניפי החברה, וכמובן המבצעים והמחירים שהוא מציע ללקוחותיו, מחירים סבירים אם אופנה עכשווית, מודרנית, עונתית, ואווררה. 

לעומת זאת אם נסתכל על השחקן השני הלוא הוא "קסטרו" כאן קהל המטרה נבחר בקפידה, תוך שהמותג שומר על נאמנות הלקוח ונותן מענה לצרכיו בתחום הלבוש היותר אופנתי או הספורט אלגנט שהוא מציע לבני ה-20+ עם קולקציות משתנות כול חלוף עונה, ובהחלט מביא אופנה ישראלית מושכת וסקסית לא פחות מכול מותגי האופנה שאנו מכירים בעולם כולו בקו הלבוש של המותג. "קסטרו" היא חדשנית, משדרת קו נכון לעולם האופנה הישראלי ובגלל זה הצלחתו כמותג ישראלי נכונה. 

מסתבר, או יותר נכון עולה מניתוח הנתונים של המותגים הישראלים ואלה המגיעים אלינו מבחוץ הוא שאופנה זה דבר שנקנה בארץ המקור שלו כמו ש-GAP לא הצליחה בישראל כך FOX סוגרת חנויות בבירות העולם האחרות. "מותג" טוב בארץ מוצאו לאזרח ולתייר. אנשים שנוסעים לחו"ל לא יקנו FOX כמו תיירים שמגיעים לכאן לא ירכשו GAP. 

התייחסתי במאמר זה לאופנה מקורית או למותגים מקוריים, לא התייחסתי כאן למותגים עולמיים כמו טומי, טימברלנד, נייק, אדידס ואחרים טובים. 

סוד הצלחתו של מותג בעולם האופנה, להתוות קו ברור ולהוביל אותו, לנגוע בלבבות הצעירים המובילים אופנה בכול העולם, להציג את המרכולת בסניפי הרשת תוך הדגשת מבצעים מתחלפים "אבל מבצעים" ולא שפעם היינו רגילים או עדיין בחנוניות הקניון אתה פוגש "סטנד" עלוב שעליו מופיע מבצע "מדנדל" כזה שממש לא בא לך החשק לרכוש. 

לשמחתי ה"מותגים" הישראלים המוזכרים עושים אופנה בגאווה.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן