יועץ שיווקי באזור המרכז,הדרום,ירושלים והצפון….ההיתי קורא למאמר הזה "פלישתים עליך שמשון" ולמה אני מתכוון…מדי יום ביומו ואפילו כמה פעמים ביום אנו נחשפים לקידמת הטכנולוגיה המציעה לנו אפיקי פרסום ושיווק של שירותים ומוצרים מכול כוון…מאחר וישראל ברוכה במוחות יצירתיים וזה מצויין…אנו סופגים כול הזמן המצאות וטריקים וחשיפויות מכול כוון אפשרי…תקראו לזה רימרקטינג,פרו מרקטינג,אפטר מרקטינג,מרקטינג, PPC-PPA-PCD וכול שם אפשרי כול סטאר טאפ בתחום מאפשר לנו לשתול קוקיס אצל הלקוח במחשב ולהעביר לו פרסום, לבקש ממנו לשמוע מוזיקה ולפני לקבל פרסום, לראות כתבה ולקבל פרסום קודם…בקיצור המדיה האינטרנטית שבו מבלה הלקוח רוב שעות היום בבית, במשרד, באוטו, באמצעות המחשב באמצעות הסמארטפון מופצצת במסרים והתפרצויות של מסרים מכול כוון בכול צבע ובכול נושא…..ראו…ביממה 24 שעות…אדם יושן קרוב ל-8 שעות, אדם עובד קרוב ל-10 שעות (במקרה הטוב) נשארו לנו 6 שעות…אדם מטפל בילדים, נוסע בכביש, אוכל, מתקלח, מקיים יחסי אישות, מתווכח, מדבר בטלפון….מתי הוא זמין בכדי להתיחס למבול שמופצץ עליו מייד איך שהוא פותח מחשב, מציץ בסלולרי, מעיף מבט בעיתון, ומנסה לראות תוכנית בטלויזיה….כיועץ שיווק אני יכול להגיד לכם בבטחה כי כול הטכנולוגיה הזאת עבור בן התמותה הפכה לפתגם "מרוב עצים לא רואים את היער" וזהו בדיוק המצב….אנשים כבר לא רואים את הפרסומות באינטרנט או בדואר האלקטרוני או בבאנרים בפורטלים שהם מבקרים….הנתון שמקבל המפרסם על חשיפה היא שקרית היא מדברת על כמה אנשים היו בדף שבו נמצא הפרסום אבל לא כמה אנשים באמת שמו לב לפרסום….פנה אלי לא מזמן לקוח שרוצה לשים את כספו במדיה פרסומית אלקטרונית…האמת שהברחתי אותו משם….רוצים לקבל חוות דעת איך באמת משווקים..התקשרו
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם