מכירות זה במקום הלוואות

להמציא את עצמנו כול יום מחדש!

אחד הדברים המסוכנים בקיומו של עסק או חברה הוא הנושא של "ההקפאה" ולמה אני מתכוון?

 כמי שנותן ייעוץ עסקי אני יכול לקבוע כי עסקים בדרך כלל מתכננים או שלא מתכננים את התכנית העסקית שלהם ובין השאר הם כמובן מצביעים על המוצר או השירות שלהם, אקח דוגמה הכי קשה מבין הדוגמאות שאני יודע ומכיר: "משרד עורכי דין המטפל בסוג משויים של פעילות משפטית אך בתוך הארגון הזה של אותו משרד יש עו"ד צעיר/ה אשר מחליטים להניע את גלגלי המשרד בקצב יותר מהיר" ואז נכתבת תכנית עסקית חדשה אשר המטרה שלה לפתח במשרד לדוגמא: מחלקה שתעסוק בשירות המוני "פעילות הוצל"פ" "רישום מהיר בטאבו" ופעילות אשר תתמקד בשירות אחד (המוצר) תשכלל ותפתח אותו ובדרך זו היא תהיה מחלקה מרוויחה ועוד תביא עבודה נוספת למשרד כולו.

 כ יועץ עסקי כול מה שציינתי כאן הוא בדרגת הרעיון! לא קבעתי אם יצליח או לא, לא בדקתי תכנית עסקית, לא חישבתי את מספר הלקוחות הפוטנציאלים, לא עשיתי דבר שיריץ את המיזם הזה במשרד עורכי הדין קדימה (כמו שנאמר להמחשה בלבד)

 עסקים מחייבים שינויים.

השתנות השווקים היום, המהירות שזה קורה, התחרות, הסינרגיה בין המוצרים או השירותים, כול אלה מחייבים אותנו "להמציא את עצמנו כול יום מחדש" ולהמציא את עצמנו כול יום מחדש זה לא אומר כי כול יום אנו מוציאים לשוק מוצר או שירות אחר זה אומר שמדי פעם אנו "אורזים" את המוצר שלנו בצורה חדשה בחזקת אותה הגברת בשינוי האדרת. דוגמה מצוינת לאריזה מחודשת של מוצר כול יום מחדש הינו ה "מילקי" של שטראוס, ראו כמה סיבובים עבר ה"מילקי" שכול כך הרבה כסף השקיעו במיתוגו וכיצד הוא שומר על המיתוג הזה רק בזכות שכול פעם מלבישים אותו מחדש.

 כ יועץ אסטרטגי אני מאמין כי כול מוצר או שירות ניתן להציג אותו בווריאציות שונות מבלי לפגוע במוצר עצמו, בתמחור, בייצור, בעלויות הבסיסיות, דבר אשר לכאורה יפגום בשיווק הרגיל של המוצר או השירות.

 כול עסק (בטח עסקים גדולים כמו שציינתי קודם אלה ודומיהם) עם כוח הפרסום הענק שיש להם והיכולת ליצור ביקוש ומודעות למוצר נהנים מהיכולת ליצור המשכיות למוצרים על מנת להחזיק חיי מדף ארוכים לגברת בשינוי האדרת, אבל גם עסקים קטנים בשיטות שיווק יותר אזוריות ובעלות לא גבוהות יכולות גם הם ליצור את המוצר או השירות שלהם מחדש או ביחד.

 לא, אני לא מחפש זעזועים, אני בסך הכול מנסה לרגש ולחדש ללקוח עד כמה שניתן ועל מנת להמשיך ולשווק את המוצר הקיים ביחד עם המוצר באריזה החדשה שלו.

 עסקים וחברות חייבים את המהלכים האלה ולו רק על מנת לא לדרוך במקום ולהישאר עם עודף מזומנים בבנק.

 הכותב מתמחה בתחום השיווק והמכירות לתקופה הצרכנים השופעת מכול.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן