יועץ מכירות
להגדיל את המכירות
טיפים והמלצות להגברת מכירות
המטרה הברורה של כול עסק הוא להגדיל את המכירות.
ולאו דווקא עסק, היום כול אירוע, כול התכנסות, כול הרצאה או סדנא, בתערוכות, בקליטת חברים לעמותות, לארגונים, בכול נושא ונושא, ולא משנה איך קוראים לו או איך מקטלגים אותו. בשפה הפשוטה זה שיווק ומכירות.
שיווק ומכירות הוא מהעיקר של קיומנו או מהלך החיים שלנו.
גם עובד מעבדה שפיתח מוצר או פטנט או דרך חייב לשווק ולמכור את הרעיון או השיטה שלו.
ולכן לאחוז גבוהה מתחום עיסוקנו נושא השיווק והמכירות עומד ברומו של עולם.
אז מה עושים, איך מתברגים גבוהה, איך מגיעים ליעדים של מכירות ושיווק, שיש כול כך הרבה שחקנים על מגרש אחד, כיצד מבדלים את המוצר או השירות שלנו כאשר רוב המוצרים או השירותים הם כול כך רוויים, איך אנחנו הקטנים ואפילו הגדולים מתברגים לתודעת הקהל (הלקוחות הפוטנציאלים) במוצרים שלנו?
מציאת השיטה הווה אומר (פיצוח השיטה) כמענה לשברון הלב של הלקוח והצרכים שלו!
אריזה נכונה של המוצר השירות (לא במובן הפיזי) אלה במובן הרעיוני, נותן הפתרון, מענה לצרכן, מענה לשברון הלב שלו ואולי לפתרון למצוקה שלו (המילים הבומבסטיות הם להמחשה בלבד).
צינורות הפרסום, כיצד אני מביא את המסר שלי ללקוח הפוטנציאלי (וקיימים דרכים רבות וזולות בכדי להגיע ללקוח)
כול אלה ועוד רבים הפעולות האחרות שניתן להגיע איתם להגדלה משמעותית של המכירות.
זכרו כי כול אדם הוא צרכן בפני עצמו. הצרכן ברוב המקרים לא יודע מה הוא צריך (מעבר למוצרים הבסיסיים אותו הוא צורך ביום יום) אם לא נביא לו את המוצר לפתח בייתו או לקדמת מוחו הוא לא יידע כלל ועיקר שהוא צריך את המוצר.
אבל אנחנו, כמשווקים חכמים הפועלים בדרך חכמה נוכל ליצור את הגירוי שיוביל לביצוע המכירה.