כיצד מגדילים מכירות…שאלה זו נשאלת ע"י כול בעל עסק ולא רק אלה גם ע"י ארגונים, מוזאונים ואפילו מקום כמו יד ושם הממוקם בירושלים…בוקר צהריים וערב החשיבה שלנו היא איך נוכל למכור יותר….אז כמענה לשאלה הזאת נבחן כמה פרמטרים…יש שתי אפשרויות למכור…האחד ללקוחות קבועים שכבר מכירים אותנו והשניה (שמתאימה רק לעסקים חדשים ולעסקים קיימים) היא דרך הפרסום….לקוחות שכבר מכירים אותנו ורגילים לבוא אלינו יוצרת לנו הכנסה קבועה…החברים של הלקוחות שמכירים אותנו ומגיעים אלינו כתוצאה מהמלצות יוצרת לנו הכנסה בלתי צפויה…הלקוחות שלא מכירים אותנו ומגיעים אלינו כתוצאה ממעמצי השיווק שלנו למעשה צריכה ליצור לנו את ההכנסה הבלתי צפויה אך הרחבה….אם נצליח לשמור על שני האלמנטים הראשונים קרי, שירות הולם ללקוחות הקימים ולגרום לכך שהלקוחות הקימים הם שיגדילו לנו את מחזור המכירות כתוצאה מהמלצה שלהם..אזי יש לנו עסק שהולך בכוון הנכון מבחינת איכות שירות ומכירות…ואם השכלנו בפרסום נכון ובצינורות פרסום לא יקרים להביא עוד לקוחות אזי שהעסק שלנו ייחשב כעסק מצליח….זהו למעשה הפרמטר ממנו מורכב תמהיל הלקוחות שלנו שמכניס כסף לעסק….לגבי צינורות הפרסום…לצערי ירושלים לא התברכה במשרדי פרסום מתקדמים שיכולים להציע אמצעי ושופרות פרסום אטרקטיבים לעסקים…יותר מזה אני באופן אישי פוגש לקוחות שמגיעים אלי עם חומרים מוכנים לפרסום שנעשו ע"י גרפיקאים כאלה ואחרים אבל בינם ובין גירוי הלקוח לבוא לרכוש המרחק הוא עצום…וכתוצאה מכך הרבה מאד עסקים ירושלמים מאד רדודים ברמות הפרסום שלהם….אני באופן אישי מאמין ביכולות משרד פרסום שנותן ערך למוצר שיודע לכוון לדעת רבים ויכול ליצור החזר השקעה לפרסום שפורסם…בואו והתנסו ברמה אחרת של פרסום לעסק שלכם…כתבו או התקשרו
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם