על מיתוג עסק חדש
מיתוג עסק חדש לרוב נעשה בתקציב מוגבל יחסית ועל בעל העסק לנסות לבנות מותג חזק ומבוסס גם ללא מערך שיווקי גדול. על מנת לעשות זאת כראוי, במקרים רבים משתלם להיעזר בשירותיו של ייעוץ שיווק מקצועי, על מנת לעשות מיתוג עסק חדש באופן נכון. מיתוג מוצלח הוא כזה שיישאר בעל נוכחות לאורך זמן. תהליך המיתוג צריך להיעשות בהתאם לאופי של העסק שלכם. אתם צריכים להיות מודעים לערכי הבסיס שלכם, מה הערך המיוחד שהעסק שלכם מציע, מה המהות הליבתית של העסק.
לקוחות פוטנציאליים
לקראת מיתוג של עסקים קטנים חשוב, לאפיין את הלקוחות הפוטנציאלים של העסק. חשוב להבין מי הצרכן אליו פונים ומה מניע אותו בדרך כלל לבצע רכישה. האפיון נעשה לרוב באופן פרטני לפי אופי החיים שלו, חתך גילאי, שכבה סוציו אקונומית וכדומה. המטרה באפיון במהלך מיתוג עסקים קטנים נועד, בכדי להכיר את הרגלי הצריכה שלו. לאחר הבנת הזהות העסקית של העסק החדש חשוב בתהליך מיתוג עסק חדש להכיר גם את המתחרים בשוק.
הערך המיוחד של המותג
צריך להבין כי מיתוג עסקים קטנים מנסה להבליט את הערך המיוחד של העסק החדש. מתוך תהליך הבדיקה ניתן יהיה להסיק איזה אסוציאציות המותג יכול לעורר בקרב הלקוחות, ובכך למקד את תהליך מיתוג של עסקים קטנים או בינונים. על המיתוג לשדר הרבה מעבר לצבע וצורה. מיתוג עסק חדש נועד להכניס את הצרכן לעולם ערכים מסוים בהתאם לתכונות של העסק. הערך של המותג הספציפי נועד לבדל את העסק מהאחרים. העיצוב של מיתוג עסק חדש צריך לתרגם את המידע שנאסף והמחשבה שנעשתה בנושא, לכדי צורות וטקסטים היוצרים מותג ייחודי שהלקוחות יזכרו. יש לעצב באופן מקורי ומותאם לזהות העסקית של החברה. את שפת המותג צריך להטמיע בעסק החדש בכל ההתנהלות.
מיתוג עסק חדש עם יועץ אסטרטגי המתמחה בתחום
במידה ואתם לקראת הקמת עסק וצריכים עזרה עבור מיתוג עסק חדש או שאתם שוקלים שיווק והשקה של מוצר דגל חדש וזקוקים לשירותי שיווק מוצר, כדאי לכם לפנות לשירותי הייעוץ השיווקי והאסטרטגי של דורון עמית. חברת הייעוץ שבהנהלת דורון עמית מספקת מעטפת כוללת של שירותי ייעוץ ומיתוג לעסקים ממגוון של תחומים ומומלצת בחום על ידי לקוחות עבר מרוצים.