מה שמחליף הלוואה זו מכירה

 הדבר החשוב ביותר בעסקים זה המכירות שלו.

עסק שלא מקדם את המכירות שלו כמוהו כמכונית ללא בנזין.

בוא נלמד כיצד משלבים את תחום המכירות בעסק

איך מוכרים

איך מגבירים מכירות

האם באמת אנשים צריכים את מה שהם קונים

מה עושה לאנשים את הקנייה לחוויה רגשית

איך מובילים את האנשים לרכוש, לקנות, לבזבז.

בלאק פריידי עוד המצאה נהדרת בכדי להוציא אנשים החוצה בטירוף לרכוש מוצרים שלא כול כך בטוח שהם צריכים אותם.

למעשה, אנשים, לא צריכים את מה שהם צורכים! אנשים נסחבים לרכישות רק כתוצאה מפעילותם של היצרנים, המשווקים בעזרת אנשי שיווק ופרסום מתוחכמים אומרים להם מה הם צריכים וכמה שהם צריכים את המוצרים שהם מוכרים.

האדם, בבריאתו, נזקק לכסות על מחלצותיו, לכלי נשק, ולמזון לפיו, המהלך האבולוציוני הביא את הקדמה ואת המותרות לפתחו של האדם והיום בן האנוש הוא "הר" של צריכת מוצרים.

אם מסתכלים רק ב-40 שנה האחרונות אנו יכולים ללמוד עד כמה התפתחה התרבות הצרכנית כאן בישראל שהביאה לחורבן של אנשים, לכמיהה של התהדרות במוצרים, לקריסה של חברות ויצרנים כתוצאה מהרצון לספק את הביקוש של האנשים מבלי משים לב לתנודתיות הרבה של כוחות השוק היצרניים והצרכנים כאחד.

נכון, לא ניתן להילחם בקדמה, אבל יש בה בקדמה הזאת, משהו שהורס את האנשים, משהו שגורם להם שהם חייבים ובכדי להשיג זאת יתאמצו יותר ויותר.

אנשים לוקחים הלוואות, מגדילים את מסגרות האשראי שלהם, מגהצים יותר את כרטיס האשראי שלהם ומרגישים אנחת רווחה שהבנק או נותן ההלוואה או חברת כרטיסי האשראי שלהם מספקים להם ממון נוסף בכדי לרכוש את המוצרים או השירותים הנכספים שלהם. אנחת רווחה שהופכת לאחר תקופה לבכי מר, ולפעמים למצב של פשיטת רגל עצמית. (לא אני לא מגזים) תרבות השפע גמרה אותנו.

הכול נכון, אבל בתופעה האנושית הזאת לא ניתן להילחם ומכאן באה התובנה כי אפשר למכור הכול לצרכן הישראלי (לא רק) עם רק יודעים לגרות את החושים והקולטנים הנמצאים במוחו של כול אחד ואחד מאתנו.

שיווק ומכירות, זו אומנות לשמה, וככול שהאומן יותר יצירתי ונועז כך יימכרו מוצריו, שיווק ומכירות זה לא עניין של מוצר כזה או אחר או שירות כזה או אחר, שיווק ומכירות זה יצירתיות בלבד. אני יכול להצביע לכם על אלפי מוצרים שאתם באמת לא צריכים אך אנשים ומוחות יצירתיים גרמו לכם להבין שבלעדיו חייכם יהיו ייסורים.

תאוריית השיווק, המכירות, והפרסום שלי לא משאירה ספק כי ניתן למכור כול מוצר לבן האנוש אם אורזים את המוצר או השירות באריזה העונה בדיוק לצרכים הקיימים והבלתי קיימים של הצרכן.

צריכים לדעת איך משווקים את המוצרים שלכם?

חושבים על רעיון חדש למוצר או שירות

התקשרו לדורון עמית

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן