למעשה כול מה שלמדנו על שיווק ואני בכוונה מדבר על שיווק ולא על מכירות על מכירות אכתוב בשורות האחרונות. שיווק של היום חייב להתבסס על: הכרת הארגון, העסק או החברה, התמחור של מוצרי המכירה, אחוז מהרווח (או שאין רווח) להשקעה בתחום השיווק (כול סכום לא חייב להיות גדול ולא קטן-יש אמצעי שיווק בכול עלות) הכרת המוצר וההבנה "מה עושה המוצר שלי ללקוח הפוטנציאלי" ואו "היכן נקודת השבר של הלקוח בו המוצר שלי פותר לו את הנקודה בדרך זו או אחרת", הכרת המתחרים. ואז לבנות אסטרטגית שיווק מבוססת רחוב ולא אסטרטגיה שיווקית מבוססת דוחות אקסל ומטרות בלתי ראליות…כאשר אנו מצוידים עם המידע הזה אפשר להפעיל מכאן 1. טקטיקת מכירה. 2. פרסום…אם מדברים על העיר אשדוד הרי שסעיף 1 ו-2 קלים לביצוע מאחר ואשדוד עיר אומנם גדולה אך סקטוריאלית ושופרי המכירה קרי הפרסום מיועד לקהל מטרה ממוקד ובאזור גאוגרפי סביר…לכן שמדברים על שיווק ומכירה לעיר בסדר גודל של אשדוד ובאשדוד עלויות הפרסום והמכירה יכולות להיות מאד זולות…על כול זה מנצח יועץ שיווק מקצועי שיודע לקחת מוצר/חברה ולשווק את מוצריה בבידול ובהצלחה-דורון עמית יועץ שיווק באשדוד
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם