מה עדיף טאבלט או מחשב אישי בעסק

מה החלטתם טאבלט או מחשב אישי?

 אין זה סוד כי עולם המחשבים לדעתי, עובר טרנספורמציה רצינית בכול מה שקשור לעולם אי פון ואי פד. יותר ויותר אנשים משתמשים במכשירים אלה כמרכז התקשורת הבסיסית שלהם מכול מקום ולכול מקום.

למעשה מתחיל להיווצר מצב שמכשירים שנמכרים ביחד עם התקשורת הסלולרית הופכים להיות מחשב מרכזי המנהל את התקשורת, ההתכתבות, האפליקציות, הצפייה של כול אחד ואחד מאתנו.

אם נסתכל בטבלה של כמה מכשירים כמו אי פון ואי פד (מכול המינים והסוגים לא דווקא של APPLE אלה של רבים אחרים נמצא כי מכירת המחשבים האישיים נעצרה ואילו מכירת המכשירים שציינתי גודלת וגודלת לדוגמא: עם בשנת 2010 מכירת המחשבים ומחשבי כף היד היו צמודים אנו רואים בתחזיות  כי כבר בשנת 2011 זה קופץ וממריא ופוער פער עצום מול מכירות המחשבים האישיים,  כאשר בשנת 2016 הפעם הופך להיות פי פעם וחצי. שזה נתון מדהים, אבל לפי דעתי אם מחשבי כף היד ייתנו יותר פתרונות למשתמש הסופי.

בכול מקרה עם נתונים כאלה כדאי שנערך לעבודה על טאבלטים ומחשבי כף יד.

עדיין בציבור רווחת הדעה כי עבודה עם מחשב אישי הוא הרבה יותר נוח, ואני באמת לא רואה אוכלוסיות שלמות עוברות לעבודה עם מחשבי כף יד, לדוגמא לא ברור לי עם אנשים בני 65 + שהם משתמשים קבועים במחשבים אכן יתרגלו במהירות למחשבי כף יד ויזנחו את המחשבים הניידים או אפילו הנייחים כול כך מהר.

ראו לציין בכתבה זאת שכול נושא הספרות הולך ונכנס לקוראים דיגיטליים, וזאת למרות חווית קניית הספר והצורך שלנו לראות הספר בכריכתו היפה והעמודים הצבעוניים. את זה לעולם לא נוכל לקבל מקוראים דיגיטליים ואני עדיין לא מספיד את עולם הדפוס ולא נראה לי שיהיה מקום להספיד אותו. תמיד צריך לזכור שחושבים על טכנולוגיה, שהאדם הוא אישיות בפני עצמה ויש מוצרים שה-דיגיטל וטכנולוגיה לא יכולה להחליף אותם לעולם.

נחזור לנושא שלנו, אני רואה מקום רחב מאד לעולם הדיגיטאלי במחשבי כף הים עם האפליקציות ידברו יותר עם עסקים, תוכנות המוטמעות במחשבים ניידים כמו עולם האופיס יהיו חלק אינטגרלי ופעיל במחשבי כף היד והטאבלטים.

אם אכן יצרני הטאבלטים ומחשבי כף היד ייקחו להם למשימה להפוך מוצרים אלה ליותר ידידותיים לאנשי עסקים ולעסקים בפרט אני מאמין שבאמת מכירת הטאבלטים ומחשבי כף יד יפרצו כפי שתוכנן להם.

היום אנשים מעדיפים עדיין לרכוש את מוצרי כף היד לשימוש אישי ואפליקציות כאלה ואחרות אבל לא מוותרים על המחשב האישי שלהם שעדיין פותר להם חווית משתמש אחרת ונוחה יותר במהלך לימודים או עסקים.

דרך אגב. בסין אחוז הגולשים דרך מחשבי כף היד יותר גבוהים מאלה שגולשים דרך מחשב אישי.

אני בהחלט מייעץ לחברות הן כיועץ עסקי והן כיועץ שיווקי מצד המשתמש להטמיע מוצרים אלה לשימוש היומי שלהם ושל עובדיהם.

רוצים לשמוע יותר בתחום-התקשרו

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן