מה באמת אתם חייבים בעסק שלכם

תיעדוף, האם אנו כבעלי עסקים מתעלים את הכספים שלנו למקומות הנכונים!

האם אנו "באמת" חושבים שניהול הכספים ותיעולם הוא אכן פוגע במטרה או מביא את התשואה לעסק ולמטרותיו. או יותר נכון האם אנו, כאשר באים להקים מיזם, או עסק או חברה באמת חושבים כי הכספים שלנו מנווטים נכון ויכולים ליצור את ההכנסה.

רבים העסקים והחברות בהם אני נתקל כי הכספים מתועלים לא בדרך נכונה, או יותר נכון לא בדרך שיכולה לפתח את העסק ולהביא לו הכנסה יותר גבוהה ותיעול נכון של הכספים.

ניתן לראות בבירור כאשר אנו מסתכלים על דוחות הרווח וההפסד החשבונאים או מאזני הבוחן, או בתזרים המזומנים של העסק או החברה כי כספים מתועלים לא נכון, משולמים דברים מיותרים, תכנון לקוי של תשלומי המוסדות כמו מקדמות, ביטוח לאומי, תשלום שכר עבודה לא מתוכנן רכישות ותשלום על שירותים מיותרים ובכלל התעלמות בסיסית מקצב ההכנסות מול ההוצאות.

כ יועץ עסקי או מי שנותן ייעוץ עסקי אני למד מהתנהלות של חברות שאם יד מקצועית, עסקית, הייתה נוגעת ברזי התזרים אזי יכולה הייתה החברה או העסק להרחיב את פעילותו העסקית כפועל יוצא מתיעול ותיעדוף נכון של הכספים הנכנסים.

כ-כלל בעלי עסקים אלה המנהלים אותם ביום יום או אלה אשר מקצועיותם היא זאת אשר עליה בנוי העסק או החברה, ההתעסקות בתיעול נכון של הכספים והעמדת סדר עדיפויות שונות לטובת העסק או החברה הוא לא מעיסוקם היום יומי והדבר היחידי שהם מתוודים לו הוא איך לשלם היום את השיק הזה או לרוץ מהר לגבות מהלקוח ההוא את התשלום על מנת שיוכל להמשיך את קיום העסק.

כמובן שאינני בא בטענות לבעלי עסקים או מנהלי חברות הנמצאים היום במציאות ואקלים עסקי ומסחרי קשה מאין נשוא וכובד האחריות המוטל עליהם אינו מאפשר להם להתנהל קצת יותר בחופשיות כמו שהיה נהוג פעם טרם סערת ההוריקן שנפלה על העולם העסקי, המסחרי, השיווקי, התחרות, השפע ומיקור החוץ.

תודו! אין כסף אין ראש לניהול העסק
בעלי עסקים, מנהלי חברות, חייבים יועץ עסקי, תפקידו של זה הוא טרתי משמע יכול להוות חסכון גדול בעסק או החברה, הניהול שלו ביחד עם התיעול הנכון של הכספים לעסק, יכולים אך ורק לגרום להישרדות העסק (ולא מהלוואות יום יומיות או ממוחזרות) אלא מתשומת לב מלאה לפעילותו של העסק ולקחת חלק פעיל בו בטח בתחום הפיננסי ניהולי ולא תחום הפיננסי המנהלי כפי שמשקף רואה החשבון או יועץ המס של העסק או החברה.

רבים הם בעלי העסקים והחברות המבקשים פתרונות לטובת העסק מרואה החשבון או יועץ המס או אפילו עורך הדין, אבל אלה לא למדו את מה שלמדו או לא התמחו במה שהתמחו בכדי לתת פתרונות ניהוליים ושיווקיים לעסקים או חברות, ומכאן מגיעים הרבה תובנות של עסקים הצמאים לעזרה ותמיכה עסקית מקצועית לניהול העסק ותיעול הכספים בדרך נכונה משולבת בשיווק ומכירות שהרי לעסק או לחברה התקווה והישועה יכולה לבוא רק משילוב זה של ניהול ומכירה.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן