מהי מנהיגות עסקית אחראית

כך מתנהג מנהיג הדואג לאזרחי עמו!
אני מקנא! ובטוח שכל בעלי העסקים בישראל מקנאים!
כי זה מה שסוחרי ובעלי העסקים בישראל היו רוצים "הגנה מהממשלה מפני מתקפת הייבוא"
כולנו השתהינו כאשר נשיא ארצות הברית טראמפ התמנה לתפקיד, אמרו עליו "מטורף" "משוגע" "יהרוס את העולם" אבל בפועל (לכל הפחות עד היום רואים אותו רק עושה למען עמו כמובן במגבלות היכולות המשפטיות שלו) שהרי לאמריקה יש חוקה והוא לא יכול לעשות את כל מה שרוצה.
לעניינינו:
הסיבה העיקרית לקריסתם של עסקים בישראל (מעבר לבעיות של ניהול או הדרכה נכונה בהקמת עסק ובעסקים קיימים) הינו נושא "הגלובליזציה" למעשה מאז שהשמיים נפתחו, אתרי הקניות באינטרנט החלו למכור את מרכולתם לישראל (והישראלים קונים) רשתות העולמיות שנכנסו לישראל והגרוע מכל היבוא המטורף מהמזרח ממחזיק מפתחות ועד כל החומרים לבניית בתי מלון, ובנינים, המסחר בישראל נחלש, עסקים נסגרו, עסקים נלחמים על קיומם, רשתות אופנה קרסו, ובכלל עסקים גדולים כקטנים הקטינו את ההכנסות שלהם ועובדים נזרקו לרחוב. והכל בשם "להוזיל ללקוח הסופי את העלות ולא משנה על חשבון מי"

ראו מפעלים כמו "נגב קרמיקה" אשר נסגר כתוצאה מייבוא ועובדים נזרקו הביתה, ראו את ענף הטקסטיל ההולך ודועך, ובכלל הנגע הזה של ייבוא זול נוגע בכל סקטור או קטגוריה עסקית במדינת ישראל הקטנה שלנו.

ישראל זה שוק קטן! אין לנו מדינות שכנות איתם נוכל לקיים קשרי מסחר, עסקים וחברות בישראל מוכרים ומשרתים את תושבי ישראל, והם מועטים יחסית למגוון העסקים בישראל.

ואילו הממשלה רוצה לעזור לעסקים קטנים, אבל בשיטה של מתן הלוואות, עוד יותר לחנוק את העסקים, עוד פרנסה לבנקים בישראל עם הרווחים המטורפים שהם מרוויחים על חשבוננו, במקום שהממשלה תפחית מיסים, תוריד אגרות מיותרות, תכיר בכל ההוצאות של העסק, והכי חשוב תגן על העסקים מפני "מתקפת" הייבוא היא עוד מעודדת את היבוא האישי לישראל ומעניקה לו פרסים בזכות הורדת מכסים ומיסים.

ידוע לי כי ישראל חתומה על הסכמי סחר עם מדינות העולם המחויבות אותה להתנהלות מסוימת, "אבל זה היה פעם". עולם המסחר התהפך מיליון פעמים, למעשה הוא מתהפך יום יום וממשל מודרני ועכשווי חייב להיות עם יד על הדופק למען אזרחיו ולא למען "כיצד יראו אותנו בחו"ל" או במסיבות הקוקטייל של קברניטי המדינה במסדרונות ה-OECD

מאד כואב לבעל העסק או החברה הישראלית לראות כיצד הממשל עסוק ב"אגו" "בחקירות" "בהבטחות ריקות מתוכן" "בבזבוז כספים קואליציוניים" ולא בחשיבה הגיונית ועכשווית כלפי הסקטור העסקי שמהווה חלק חשוב בתל"ג הישראלי, ובהעסקת עובדים.

קראו עוד איך נפחית את תשלומי המע"מ 

וחזרה לארצות הברית!

אני רואה את פעולותיו של טראמפ כפעילות אחראית, נכונה, בכל מה שקשור לאינטרסים של אזרחי ארצו והעסקים והתעשייה בארצות הברית. סיסמת הבחירות שלו "אמריקה היא בשביל האמריקאים" קורמת עור וגידים במעשים ובצווים הנשיאותיים שהוא חותם עליהם. הראייה שלו נכונה "הוא הרי מגיע מעולם העסקים ולא מהפוליטיקה" הוא מתנהג כמנהיג, מבין את צרכי האמריקאים ועוד יותר מבין את האיום המגיע ממזרח בתחום הכלכלי, הוא קורא את המפה נכון.
הלוואי וההינו זוכים למנהיגות כזאת נחרצת בתחום העסקי כאן בישראל, עד עתה אנו רק רואים כאן עסקים קורסים, עסקים לא מרוויחים, עסקים מתמודדים עם כל סוחרי העולם ובקיצור חוסר מנהיגות משווע בתחום הכלכלי העסקי.

הממשל הנוכחי מתהדר בכלכלה יציבה, נכון לפי נתוני המאקרו הכלכלה יציבה אבל מה זה שווה ש"הניתוח הצליח אבל החולה מת"

אני קורא למנהיגות שלנו לאמץ את הס יסמא של "טראמפ" ישראל היא בשביל הישראליים"

זה גבר הדואג לעם שלו

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן