הנה קצת נתונים לאזרחי מדינת ישראל ובעיקר בעלי העסקים שבתוכם…מסתבר כי רובם של הישראליים מתווכח עבור המחיר הראשוני שקיבל מבעל מקצוע או מספק כזה או אחר….רבע מאלה שמתווכחים אפילו מצליחים להוריד עד למעלה מ-20% מהמחיר הבסיסי…לשאלה איזו הנחה בדרך כלל מניבה התמקחות עם בעל מקצוע…3% ענו כלום…10% אמרו 24% …ו1% ענו מעל 50%….לשאלה מה היא תדירות הויכוח על המחיר עם בעל המקצוע ענו 41% לעיתים רחוקות…29% לעיתים קרובות…ותמיד 12%….לשאלה איזו הנחה מניבה התמקחות עם מוכרים בחנויות 41% ענו שמקבלים בין 10% ל-20%….ו-33% ענו כי הם מקבלים עד 10% אחוזים קטנים יודת דיברו על בין 40% ל- 75% …למעשה הסקר שאת תוצאותיו הבאתי לכם כאן כשירות דיבר על בעלי מקצועות חופשיים..וגם על חנויות לא רשתיות בהם המחירים מתומחרים מראש בלי יכולת תמרון…דבר נוסף הוא שהישראלי אינו מאמין לנותן השירות וחוסר אמון זה בא לידי ביטוי בעיקר בויכוח על המחיר….כיועץ עסקי ושיווקי אני תמיד ממליץ ללקוחותי העוסקים במקצועות חופשיים להכין מחירון מסודר על מנת לבוא ללקוח בצורה מאורגנת ומסודרת על מנת ליצור אמון עם הלקוח…כמובן שהמלצתי לא אומרת לנפח את המחיר בסיס בכדי להוריד…ההפך…יש לתת למחירון מחיר ריאלי ולעשות הכול על מנת שלא להוריד מחיר בזמן ביקור אצל לקוח והצעת המחיר הנלוות לו במקום….נתון עוד יותר מדהים ששיך לסקטור הכללי ולאוו דווקא לבעלי מקצוע כאלה ואחרים….76% הבוחרים שירות או בכל מקצוע או יועץ או כול דבר אחר מגיעים מהפניה של חבר או ידיד או קרוב משפחה…7% רק 7% מגיעים כתוצאה מפרסום באינטרנט….מה שהופך על פיו את כול החשיבה לגבי פרסום באינטרנט…..רוצים ללמוד עוד כיצד לשווק נכון…פנו ליועץ עסקי
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם