לצאת מהקופסה זה לא משפט נדוש

קופסאות זה בשביל לארוז נעליים

קופסאות זה בכדי לארוז חבילות למשלוח,

קופסא יכולה להיות אריזה יפה למתנה

קופסאות שמאוחסנים בהם מוצרים נזרקים לאחר השימוש.

אז למה אנו אומרים "צא מהקופסא"

לא זאת לא קלישאה, אנו שומעים את המשפט הזה חדשות לבקרים, ואומרים, שוב פעם המשפט האווילי הזה. נכון, אווילי, אבל נכון, להיות בתוך הקופסא לא מחזיק מים לשנייה. וזאת עובדה. 

למעשה אם נסתכל בפרספקטיבה קודמת נבין שכול חיינו הכניסו לנו סיסמאות לתוך חיינו, מ"טעם החיים" ועד "החברה מס 1" דרך "נשמע מצוין נשמע אורנג" ועוד רבים אחרים…וכול אלה הומצאו ע"י אנשים שיושבים במשרדים ממוזגים, בקומות גבוהות, על כורסאות נוחות, ואולי כאלה שנעזרים בקבוצות מיקוד שונות.. 

וכול הספרות, וכול המיקוד משפטים אלה הופכים להיות למורים ותומים של פרסום המוצרים או השירותים של חיינו. אבל לא!, לא יותר, לא עכשיו, זה כבר לא עובד עלינו, כמו שהסיפור של מייסד GMC  ענק המכוניות מאמריקה כבר לא עובד עלינו אך ממשיך ומפאר את כול ספרי השיווק והפרסום בעולם.. לא.. שבענו,, שבענו מסיפורים ומסיסמאות, אנו בנויים לפשטות, להבנה, למסרים ברורים, לא לתחכומים, לא למניפולציות פוטושופיות, לאמת. תגידו לנו את האמת לטוב ולרע אבל תגידו את האמת ותמכרו לנו, תנו לנו להחליט, תגרו את הדמיון שלנו באמת המוצר או השירות שלכם, תספרו לנו את סיפור המוצר שלכם, אבל אל תדחפו לנו ביטויים, פתגמים, שהמצאתם אותם. 

לכול מוצר או שירות יש אמת העומדת מאחוריו, ואת האמת הזאת הצרכן רוצה לשמוע, ולהחליט.

קמפיינים שלמים יורדים לטמיון כי הצרכן פשוט לא מאמין להם. אנשים יודעים שאנשים אחרים רוצים למכור, והם סולדים מזה, והדוגמא הכי טובה היא לעמוד באחד מהחנויות ברחבי העולם ולראות איך לקוחות "בורחים" מהמוכרים הטרדניים השואלים אותם אם הם צריכים עזרה. שטויות, ההפך, הלקוח רוצה להיות עם עצמו או עם בן/ת זוגו, הוא רוצה להתייחד הוא והמוצר, הוא לא אוהב את השאלות של המוכר, היא טרדנית, אם הוא ימצא משהו שהוא רוצה הוא כבר יפנה…בגלל זה בארצות הברית נהוג לברך את הלקוח בשלום.. וזהו זה.. עכשיו תתמודד עם המוצרים לבד…. 

אסטרטגיה נכונה, להעמיד עובד בקדמת החנות שיברך לשלום, שיעקוב עם הלקוח קנה ובמידה ויצא ללא קניה יאמר לו זה שבפתח, משפט כמו " ביקרתה את מדף המוצרים שלנו שבמבצע 50% הנחה" לכול הפחות באמירה זאת מוכר בפתח יכול להציל מכירה.. 

פרסומאים ומשווקים, חייבים לשנות את המתג שלהם,

מוכרים בחנויות חייבים לשנות את טקטיקת המכירה שלהם. 

חשוב לכם למכור יותר

חשוב לכם להעביר מסר פרסומי נכון ללקוח שלכם

התקשרו עם דורון עמית

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן