יועץ לעסקים קטנים…איך ניתן לפרש את הירידה הדרמתית במכירות ענף המזון בחודש האחרון יוני 2012?…האמת שבכירים בענף קוראים לירידה הזאת ברמתה "דרמה בענף המזון" אבל אתם יודעים אנשים אוהבים ליצור כותרות..ודרמה למוח האנושי נשמע נורא, דרמטי…מסוכן…האם זה כך…אז בוא ננתח את זה יחד ונבין כי מיתון אכן קיים בישראל, והיום יותר אנשים עושים חשבון עם קונים או לא קונים ואם קונים קונים את הדברים ההכרחיים….הרי לא יכול להיות מצב של עשן בלי אש…לא יתכן כי תהיה שחיקה בשכר, ההוצאות סביב יגדלו…הגנים יקרים, בתי הספר יקרים, הצרכים של הילדים גודלים, הטכנולוגיה מוריקה שליש ממשכורתינו….(אולי עכשיו כבר לא) ואחרי כול זה הקניות שלנו יהיו כמו שהיו לפני שנה או שנתיים…אז יש ירידה קטנה…עוד מעט יגיעו חגי תשרי ושוב תהיה עליה במכירות ואחרי חגי תשרי יבוא החורף ושוב תהיה ירידה….וזה באמת לא משקף שום דבר אחר מאשר מיתון, חוסר חשק לקניות, התחשבות יותר בסל ההוצאות..ולא יותר מזה….דורון עמית יועץ עסקי
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם