הייתרון של החברות הגדולות שיש להם את היכולת להיות "סופרמרקט" ולשווק מוצרים סינרגיים (ואפילו לא) הייתרון של הגודל והיכולות הוא עצום וזו הסיבה שרשת YOU נכנסה לענף הסלולר ומציעה תוכניות שטרם נראו בארץ.. מכול אספקט עסקי הרעיון מבריק..מבחינה עסקית ושיווקית "זה מבריק" וזאת היכולת האדירה של "הגדולים"..אבל מה עם העסקים הקטנים, מה עם החברות הבינוניות והקטנות..האם להם יש את אותה פריבילגיה…הנתון מראה כי 50% מהעסקים בישראל שייכים לסקטור הפרטי, העסקים הקטנים והבינוניים …אז איך בכול זאת מקדמים עסקים קטנים, יוצרים להם בידול, מרימים את יכולות השיווק שלהם, כול זאת יכול לעהשות רק ע"י יועץ חיצוני לעסק, יועץ עסקי, יועץ עסקי לעסקים קטנים, ייעוץ עסקי…כזה שידע לקחת את העסק ולהסתכל עליו מבחוץ (לא מהבוחלטריה של טרדות העסק) אלה מבחוץ..ואז יוכל להוביל מהלכים בעסק שידמו לרמות השיווק והניהול של הגדולים….
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם