למה מתכוונים שאומרים העובד עולה יותר

 העסקת עובדים זה דבר יקר

התנאים הסוציאליים במדינת ישראל גבוהים עד גבוהים מאד.

בעלי העסקים והחברות לעצמם לא מושכים משכורו אך העובדים מקבלים עד האגורה האחרונה.

במקרה חס וחלילה של קריסה העובד מקבל דמי אבטלה המעביד מקבל "אפר"

הדבר הקבוע בעסקים זה משכורות העובדים המשולמים בדייקנות ובלי הלנות.

 אבל, למרות הכול, ואחרי הכול, העובד הוא המשאב היקר ביותר בארגון, בעסק ובחברה.

עובד לא מרוצה כמוהו כסכנה קיומית לעסק, עובד מסופק כמוהו כברכה לעסק.

המעבידים, בעלי העסקים, החברות, התאגידים. ההשקעה בעובדים כדאית ומשתלמת, ולא רק בשכר ובתנאי שכר מדובר, בסקר שנערך לאחרונה בחלק ממדינות ה-OECD עלה כי למעלה מ-65% מהעובדים מסופקים משביעות רצון המעבידים בתפקודו של העובד, בקיום האחריות המוקנית להם, חופש הפעולה לעובד, חופש המחשבה, והסתמכות על שיקולי העובד.

עובדים ממורמרים נוטים להעדר מהעבודה, להתייחס בזלזול כלפי המעביד ועיסוקו, להפריע בעבודתו יותר מ-שהוא מייצר עבור משרתו, לעומת זאת עובד שהמעביד מעצים ומפרגן התפוקה שלו עולה בהרבה מעבר לממוצע.

 עובד לא מחפש להיות מתוגמל רק בהיבט הכספי, עובד הוא אדם ובן אנוש לכול דבר ולכן אם הוא מרגיש שהוא מייצר, שהוא עושה למען מקום עבודתו, שהוא תורם להכנסה יותר גבוהה במקום עיסוקו, כאשר המנהל או המעביד מעריך ומעצים את העובד במילה, במכתב, במייל, אל מול שאר העובדים, על לוח המודעות, על בונוס או תשורה. המוטיבציה של העובד רק תלך ותגדל.

ישנם עסקים וחברות אשר עוד היום ניתן לראות כי הם נוהגים בשיטות ישנות, כול התרבות החדשה או הטכנולוגיה גם האנושית שהתפתחה פסחה על אותם מעבידים והם עדיין חושבים במונחים של אני הבוס, אני המנכ"ל, אני הבעלים, אני מחליט ואתם שותקים. וזאת טעות איומה. מעבר לזה חברות ועסקים בקשיים את התסכולים שלהם שופכים על העובדים בכול מיני שיטות שונות ומשונות ובמקום להעצים את העובדים ולתת להם תמריצים כאלה ואחרים הם עוד גורעים מהם.

 עובד זקוק לאופק, לראייה קדימה, להבין שיש לו לאן להתקדם בארגון, עובד לא יכול לחיות בכפייה, הנפש שלו לא נותנת לו את האפשרות הזאת. זה לא סוד כי במרבית מקומות העבודה יש רכילות מרשעת על עובד כזה או מנהל כזה. ומנהל טוב יכול לגלות את המגמה הזאת ולפתור אותה בפתרונות קלים אשר יעזרו לו לחזק את החברה העסק או הארגון.

לפני שאתם מחליטים לפטר, או לקבל עובד חדש, או להחליף עובד חדש, אתם המנהלים קחו צעד אחורה ותמפו את מצבת כוח האדם שלכם. אני בטוח כי תמצאו יהלומים בתוכה.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן