יועץ עסקי, יועץ לעסקים…אני רוצה להעלות על הכתב לשירותכם ולמען הקוראים קצת על רווחים של חברות בישראל…אני לא כותב זאת בגלל צרות עיין ההפך אני כותב זאת על מנת להעיר את עינם של בעלי עסקים בישראל כיצד עסקים אחרים מתנהלים ומרויחים….ולשולחן הניתוחים כאן אני מעלה את רשת "הלפרין" שלה אני רוכש כבוד רב בגישה השיווקית, בפרסום האגרסיבי, בנועזות, בחדשנות….רשת שבהחלט מקבלת ציון גבוהה על דרך התנהלותה והשיווק שלה….כמו שאנו מכירים הרשת מונה מאות סניפים, הרשת בידלה את עצמה כרשת זולה, ולמרות כול החגיגה בענף האופטיקה הצליחה לכופף ולהוריד רשתות אחרות במחירים…אך כמו בענף הסוללר אנו מגלים שהרווחים העצומים (ושיהיה להם לבריאות בגדול) הם גם גדולים עדיין למרות כול הכווץ גם בתחום האופטיקה…אם יוצא שרשת הלפרין מרויחה נטו לאחר כול כיסוי ההוצאות, הוצאות הנהלה, הוצאות סניפים והוצאות פרסום כפי שאנו מכירים 329 ש"ח למשקף ריבנד אחד…זה אומר כמה בשר יש בשוק האופטיקה בישראל….בכלל, אני חושב שרשת הלפרין למרות הרווחים שהיא מציגה עשתה בית ספר לכול רשתות האופטיקה בישראל…יש מה ללמוד מרשת דינמית ומייצרת חדשות לבקרים עבור לקוחותיה…דורון עמית יועץ עסקי
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם