כיצד תזיזו מהלכים חיוביים בעסקים

עסקים מקובעים ולא משתנים.

עסקים משועבדים לאזורי הנוחות.

עסקים שהתקיימו שנים, עדיין מתקיימים בזכות אדי הלקוחות הקבועים, ומסרבים לשנות מהלכים, תפריטים, כיוונים ולהתאים את עצמם לרוח התקופה.

התחרות אוכלת כול שטחים עסקיים, רשתות השיווק מתחרות על עוף ב-1 שקל או על מלפפונים ב-.90 א"ג.

עסקים ממוקמים באזור טוב, עם שלט גדול, מוצאים את עצמם עם מתחרה חדש שהתמקם בדיוק מול עסקם.

בעלי עסקים לא מפנימים את השיטה כי בכדי לפתוח עסק חדש אתה רק צריך להתמקם ליד עסק ותיק ואת כיסוי ההוצאות הראשון שלך אתה עושה מהלקוחות של העסק שקיים כבר מספר שנים רב!

הכול מותר היום בעסקים, כי עסקים לא כמו פעם שחשבו במונחים קצת שונים מבינים היום שבסדום צריך להתנהג כמו בסדום.

וכך יש להם עסקים ותיקים, שמוכרים את מרכולתם או את השירותים שהם נותנים בלי חשק לחדש, לרגש, לשנות, להתייעל, לנהל אחרת, כי מחר המתחרה ממול זה שיבוא או זה שקיים יעשה זאת במקומם.

ישנם עסקים אשר הושקעו בהם חיים, והוכנו לדור הבא, לילדים, אך גם הילדים אשר ספגו את החינוך מההורים קשה להם להתנתק מהנוחות של העסק הקיים, מהמכירות של הכאן ועכשיו, מהרצון להמשיך ולהתנהל כפי שהעסק נוהל ברבות השנים, גם הם לא מבינים את השינוי הנדרש והמתבקש מכול עסק שמוכר או נותן שירותים.

 כ-יועץ עסקי אני קובע כי לכול עסק יש עסק מתחרה וגם עסקים גדולים כמו "שטראוס" יכול לקום להם מתחרה שהמלחמה בין החדש לישן תהיה על מחיר ואו מוצרים חדשים. גם עסק רב שנים כמו "קונדיטוריה" במרכז מסחרי, מחר יבנה מרכז מסחרי חדש, שיעביר את הלקוחות מהקונדיטוריה במרכז הישן לקונדיטוריה החדשה במרכז החדש. לא צריך ללכת מספיק רחוק ולהבין כי חנויות המותג הגדולים ורשתות השיווק נאלצות לפתוח סניפים על כול מרכז שנפתח אם זה בקניון, בחוצות הביג, או בכניסות לבתי החולים. עסקים קטנים, בינוניים, וגדולים לא יכולים להרשות לעצמם זאת ולכן הם חייבים לשנות, לחדש, לרגש, להתנהל, ולהמשיך לפעול בשיטת אותה הגברת בשינוי האדרת.

כ-יועץ עסקי, אני מגיע לעסקים ותיקים אשר קראו לי "להציל" את מה שאפשר, אבל עדיין יש מקומות שאני מרגיש שקשה לעסקים של שנים להטמיע שינויים, שינויים כול כך מתבקשים שהם הבעלים לעולם לא יוכלו לבצע אותם לבד בדיוק כמו שאני לעולם לא אוכל לעשות סקי בהרי האלפים ללא מדריך מוכשר עם ניסיון ויידע בגלישה.

עסקים, בעלי עסקים, מנכלים של חברות צריכים לגלות אחריות ולהטמיע שהבעיות בעסק הם לא בעיות פיננסיות, אין בעיות פיננסיות, בעיות פיננסיות נוצרות כתוצאה מניהול לא נכון של עסק, יקומו עכשיו בעלי עסקים ומנכלים ויאמרו "אני לא יודע לנהל את העסק" ואני יענה לו: אתה יודע לנהל את העסק אבל בזה שהזמנתה כלכלן כ-יועץ לעסק אתה לא מבין בדיוק מה הבעיות של העסק-כי כלכלן יחלק לך את הכסף הקיים ולא יצור לך הכנסה מחודשת. ויש, יש הרבה עסקים שבוחרים יועצים עסקיים "כלכלנים" ובזה הם טועים וחוטאים לעסק שלהם.

עסקים, כמו בני אדם, צריכים להחליף מלבוש מדי יום ביומו, כול יום הם משדרים משהו אחר לסביבה, כך גם בעסקים בכדי לייצר מספרים חדשים, להגן מפני מתחרים, להרוויח ולא לשרוד הם צריכים מדריך גלישה מקצועי הלוא הוא מאמן עסקי ושיווקי.

קראו איך משווקים עסקים

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן